Gå til innhold

BK: Katt'n te Nabo'n

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med Astrid - dette ble bra! Vet hvor vanskelig det kan være å ta dyrebilder (har selv en hund). Hele labben hadde vært fint eller kanskje en strammere beskjæring som kun omfatter hodet og værhårene - tror det hadde gjort susen eller ....? God 5`er fra meg.

Lenke til kommentar

Fiiin pus - flott blikk! Flott uttrykk du har fanga :D Som du nevner er det litt tett i toppen og det hadde også vært fint å få med hele labben, men fokus og lys er så fint på ansiktet at det uansett dominerer inntrykket. Kunne kanskje likt litt mer oppskarping, men da snakker vi vel igrunnen smak og behag ;)

:thumbup:

Enig med Astrid - dette ble bra! Vet hvor vanskelig det kan være å ta dyrebilder (har selv en hund). Hele labben hadde vært fint eller kanskje en strammere beskjæring som kun omfatter hodet og værhårene - tror det hadde gjort susen eller ....? God 5`er fra meg.

Fin pus, god kontakt! Ellers ikke så mye å si om slike dyreportretter! 4'er fra meg! :) Mjau! ;)

Det første jeg legger merke til det det intensive blikket - nesten litt skummelt :)

Flotte farger og et godt uttrykk

Et uutgrunnelig katteblikk konsentrert om objektivet - stilig bilde!

Litt mer luft over, og dette er i boks. Kikket på fullversjonen, her synes jeg det blir litt støy, selv om du bare har en iso på 320. Kunne kanskje tatt en støyfjerning, eller gått litt ned på størrelsen. :) Det ble en 4.

:thumbup:Støy fjerning er kjørt,men kunne kanskje drtt på noe mer ja.

Lenke til kommentar

Dette ble et flott kattebilde JEE, likte at du fikk til en U om du skjønner hva jeg mener. :)

Takker.Ja skjønte denne U'n ja :thumbup:

Denne katta kom rett gjennom dataskjermen min og da har du oppnådd mye med formidlingen din !!

Takker.Her er det nok Katten som gjør jobben...bare å trykke på utløseren her..med andre ord en modell jeg slapp å instruere..hehe :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...