Reugen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 En ganske vanlig ... Bildet er fjernet. Beskrivelse: De finnes nesten overalt og til dagelig har jeg oversett den fullstendig - inntil jeg idag bøyde meg og ... Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Enkelt og vakkert fortalt! Finner ikke noe konkret å ville rette på! God 4'er fra meg! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Flott blomsterbilde i lekre farger og fin bakgrunn. Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Takker for hyggelig kommentarer fra smort1 og Torhild - glad dere liker bildet og tar dere tid til å skrive noen ord (Y) Lenke til kommentar
Annichen Haugen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Blomsten fremstår skarp og fin .......behagelig å se på !! Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Hei Annichen - glad du liker bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg