Kjell Arne Stava Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Sola som gikk ned i kveld HDR Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Fint dette også, men jeg likte nok det forrige best! 4'er uansett på dette motivet! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ja, samken er som baken I motsettning til smort. liker jeg dette mye bedre Det eneste jeg kunne tenkt meg litt anderledes, er lyset kunne vært noe dempet, særlig i forgrunden Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Denne versjoene er MYE bedre enn den forige ! Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Fint dette også, men jeg likte nok det forrige best! 4'er uansett på dette motivet! Takker Smort1 Ja, samken er som baken I motsettning til smort. liker jeg dette mye bedre Det eneste jeg kunne tenkt meg litt anderledes, er lyset kunne vært noe dempet, særlig i forgrunden Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Ja jeg må si meg enig i at det ble litt lyst, hele bildet ble litt lyst synes jeg, ser jo slike feil bedre i ettertid av en eller annen grunn, Tusen takk for kommentaren Wasco Denne versjoene er MYE bedre enn den forige ! Tusen takk Sportive Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg likte dette best - ble en riktig vakker kveldstemning! Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Jeg likte dette best - ble en riktig vakker kveldstemning! Takker Torhild Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 dette er også en flot solnedgang, måske dæmpe lyset litt Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 dette er også en flot solnedgang, måske dæmpe lyset litt Ble litt mye lys ja Tusen takk for kommentaren leifholm Lenke til kommentar
Magnarb Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Flott stemningsbilde Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Flott stemningsbilde Takker Magnarb Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Godt og vellykket HDR foto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg