ChristianL Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Lurer på om noen vet om noen mATX hovedkort med AMD-socket som både støtter SLI og er greit og overklokke på? Skulle gjerne bygd en liten LAN-pc i mini-tower kabinett, da jeg synes midi-toweret blir litt stort enkelte ganger.. Lurer også på om noen vet om det blir ett plassproblem med minnebrikker ala Corsair Vengeance serien og Corsair sin A70 luftkjøler? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Lurer på dette selv. Skal ikke nødvendigvis skaffe meg SLI, men skulle gjerne hatt muligheten. Har sett litt på ASUS P8P67-M PRO B3, og lurer på om det blir for trangt med 2x 2 slots GTX560TI i SLI. Ser ut som det blir et gap hvis du setter det ene i den blå og det andre i den hvite (den svarte er bare 4x). Har også sett på ASUS Maximus IV GENE-Z, men der tror jeg det blir for trangt mellom skjermkortene. Hva tror dere? Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Tenker jeg bare drøyer mATX og ser på det senere så kan jeg også vurdere om jeg gidder SLI.. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hvorfor kjøre SLI på en prosessor som flaskehalser et enkelt kort? Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Hvorfor ikke? Kan kjøpe SLI og så oppgradere prossessoren senere.. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 problemet her er at enhver phenom ii er treg. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Han kan kjøpe et AMD3+ HK som støtter prosessoren hans, så oppgradere til en nyere AMD prosessor senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå