Gå til innhold

Søker folk til administrasjon/utvikling av nytt minecraft-samfunn!

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen av dere kjenner meg kanskje igjen fra Norges største minecraft-samfunn (Minecraft.no).

Jeg og ett knippe andre seriøse og dyktige mennesker går nå sammen for å starte opp Norges beste minecraft-samfunn.

Vi har nok serverkraft til å drifte en del minecraft servere og det vi har behov for per idag er:

Javautviklere som helst har erfaring med bukkit og KAN java godt.

Webutviklere som kan OOP og har erfaring med MVC/Zend (Ikke ett krav).

Vi har for tiden en utvikler som jobber på java-koden og en utvikler som jobber med webutvikling.

Vi har også bruk for ildsjeler som brenner for minecraft og har sine Norsk-kunnskaper i orden, til skriving av artikler og nyheter som omhandler minecraft.

Slike menneskene vokser ikke på trær, men om du skulle være en av dem kan du sende en epost til ...

Mer informasjon finnes her: http://insane.no/thr...%C3%A5-langt.9/

Endret av Xstasy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei sann Xstasy! Jeg er veldig inntressert i den søknaden jeg :D Er den fortsatt ledig eller ? .. :) Det er helt OK om jeg ikke får den, men jeg døør om jeg ikke kommer på en server snart :) Jeg bryr meg ikke så veldig om jeg får lov til og cheate eller noe som helst, men jeg er veldig aktiv i MineCraft :D :D Jeg brenner etter denne stillingen ! :p Hehe, men jeg lurte også på om den skal søkes her eller ? ... :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...