V. Haugen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Philips lanserer tre dockingstasjoner for anti-iPhones. Spiller musikk fra Android-mobilen din Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 At den benytter micro-USB betyr at Spotify og annen streaming ikke vil virke(?) Lenke til kommentar
olh Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Vi denne kunde holde min HTC? Men usb plugg sitter helt oppe i kanten på siden på telefonen. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Micro-USBen er bare for lading. Musikk streames over Bluetooth via en gratis app som heter Simply Share. Nedsig. NEXT Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Micro-USBen er bare for lading. Musikk streames over Bluetooth via en gratis app som heter Simply Share. Nedsig. NEXT Hvorfor har en app til noe som virker utavboksen? Jeg bruker spotify via BL i bilen.. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 jeg prøvde en av disse på Lefdal i helgen ble utrolig skuffa. Min HTC Wildfire S satt utrolig dårlig ( USB nede på siden ) Mens kompisen min med Samsung Galaxy S2 ikke fikk den til å passe idetheletatt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg