mercefreak Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) fra jeg trykker på power knappen til pcen så starter den, skjermen viser DIGITAL "power saving mode" og så går den fra "blått" PÅ lys til "gult" AVSLÅTT lys. strømmen er på, pcen er på, alt funket før jeg starta den på en hvilken som helst dag. Trodde det var skjermen som kødda det til så kjøpte ny skjerm , men NEI, viser seg at det er pcen, HVA i huleste i pcen kan forårsake noe slikt? PS: det er en LG FLATRON L196WTO-LF, et enkelt søk viser at tusener har samme prob, MEN det skal jo ikke være et prob når man bytter skjerm ? 1. slår på power, skjermen viser ingenting KUN "power saving mode" message 2. skjermen blir svart, ingenting skjer, pcen og strømmen er fortsatt på, alle vifter kjører 3. cd rommet kan åpnes og lukkes 4. ved oppstart, så lager pcen 3 høye pipelyder 5. når jeg slår den av så hører jeg sånn ettersus, som om noen skulle ha røket? sånn (SHHHSUUUUUUUUSSSSHHH)) HJELP HVA SKAL JEG GJØRE? TENKER Å KJØPE NY PC FORDI DET HASTER.... Endret 5. september 2011 av slimchaddi Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Prøv ut disse to løsningene: Ta skjermkortet ut og inn mens maskinen er helt av. Dra ut det lille batteriet som er på hovedkortet og sett det på plass igjen. Noen fikk det til med denne løsningen, andre ikke. Gi meg respons om det fungerte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå