Harald Gjerholm Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Skogsvann Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tok dette bildet av dette lille skogsvannet idag fra bilvinduet. Ellendig vær som vanlig. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Flott stemning og godt eksponert. Men jeg opplever at kompet ble litt statisk med de to paralelle linjene i nedre del av bildet. Jeg skjønner at du ville ha med litt av forgrunden for å skape dybde. Men i dette bildet ser jeg et motiv som kunne blitt et blinkskudd. Tenker på svanene, som i dette tilfelle fremstår som to små hvite flekker. Jeg vet ikke hvilket objektiv du har brukt her. Men i dette tilfelle ville jeg zoomet inn på svanene og fått et tettere utsnitt hvor disse kom mer i fokus. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Godt eksponert av en gryende høstlig stemning! Flotte farger! Pluss for svanene! Mulig jeg ville kuttet litt til hø. bort til den tangen... ! God 4'er fra meg! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Fint bilde med en aning av høst - flotte farger. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Takk for sist Harald, det var hygglig og besøke dere. Et flott naturbilde igjen Harald, med gode varme farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg