eriknor Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Urban men Bildet er fjernet. Beskrivelse: Ikke ofte jeg er i byen, men siste gang traff jeg på disse fire karene. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Hei og god morgen Her synes jeg du har greid å se og formidle dette ganske bra. Liker veldig godt den kompen med de to i vinduet kontra de to ute. Eneste som er å si her er at jeg synes det er litt trangt under bildet. Også litt mere kontrast i sort/hvitten hadde gjort «susen». PS! Jeg regner med at du har innhentet tillatelse fra de fire karene til å ta bilde av dem og ikke minst at dette skal legges ut på nett. Ha en god dag. RAK-foto Endret 6. september 2011 av RAK-foto Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Et godt gatefotografi med gode kontraster både i uttrykket og i fortellingen Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Bra gatefoto! Spennende med disse øyeblikksbildene fra gata! Kan tolkes i forskjellige retninger dette. Likte det avdempede kontrastvalget her! Ville kanskje kuttet slik at det ltyse oppe til hø. ble borte og likedan til ve. slik at det mørke som stikker fram midt på forsvinner. 4'er fra meg! Lenke til kommentar
Annichen Haugen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ja, her ser vi mange urbane menn Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Likte dette veldig godt Erik, i særdeleshet at kontrasten mellom de to menneskene var påtagelig. At du har fått tilhøreren forfra er et pluss, det blir dermed litt interessant å studere ansiksutrykket hans for å forsøke å lese ansiktsuttrykket om han er overbærende i forhold til det som det gestikuleres og prates om, eller om det faktisk det er den rolige mannen som har fått den gestikulerende til å fyre seg litt opp. Artig med slike tilfeldige situasjoner som fanger interesse og får en til å analysere litt. Du vet det antagelig ikke selv, du bare fanget den engasjerte og den uengasjerte. Artig ble det i allefall. Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Dette ble bra og morsomt - la på svart bakgrunn - da ble det plutselig mer "liv" over bildet - synes jeg. Bildet gir meg inspirasjon og jeg får se om jeg klarer å ta noen gatebilder jeg også. En 5`er fra meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg