Gå til innhold

BK: Urban men

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:w00t: Hei og god morgen

Her synes jeg du har greid å se og formidle dette ganske bra. Liker veldig godt den kompen med de to i vinduet kontra de to ute. Eneste som er å si her er at jeg synes det er litt trangt under bildet. Også litt mere kontrast i sort/hvitten hadde gjort «susen».

PS! Jeg regner med at du har innhentet tillatelse fra de fire karene til å ta bilde av dem og ikke minst at dette skal legges ut på nett.

Ha en god dag.

RAK-foto :D

Endret av RAK-foto
Lenke til kommentar

Bra gatefoto! Spennende med disse øyeblikksbildene fra gata! Kan tolkes i forskjellige retninger dette. Likte det avdempede kontrastvalget her! Ville kanskje kuttet slik at det ltyse oppe til hø. ble borte og likedan til ve. slik at det mørke som stikker fram midt på forsvinner. ;)

4'er fra meg! :)

Lenke til kommentar

Likte dette veldig godt Erik, i særdeleshet at kontrasten mellom de to menneskene var påtagelig. At du har fått tilhøreren forfra er et pluss, det blir dermed litt interessant å studere ansiksutrykket hans for å forsøke å lese ansiktsuttrykket om han er overbærende i forhold til det som det gestikuleres og prates om, eller om det faktisk det er den rolige mannen som har fått den gestikulerende til å fyre seg litt opp. Artig med slike tilfeldige situasjoner som fanger interesse og får en til å analysere litt. Du vet det antagelig ikke selv, du bare fanget den engasjerte og den uengasjerte. Artig ble det i allefall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...