pa28 Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 hey. har akkurat sottet sammen min nye pc! =) men etter ca 10 sekunder restarter maskinen seg! den finner cd-rom, dvd-spiller,ram osv men jeg tror ikke den finner harddisken. hva er feil? har jeg koblet noe feil eller no sånt? plis svar så fort så mulig! min pc: Pentium 4 2.8 GHZ 768 mb DDR-ram Asus p4p800 connect 3d Radeon 9800 Pro ASAP! Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 mulig PSU`en (strømforsyninga for dårlig kontakt med hovedkortet ditt. prøv også å sette disken din sikkelig i også. hva skjer f. eks når du går inni bios? Lenke til kommentar
pa28 Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 når jeg går i bios så kan jeg forandre og ordne... han finner HD'en i biosen og alt... sitter her forvirret.. hehe Lenke til kommentar
[t0rs+3!n] Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Gjør som meg da min hjemmebrygga PC ikke ville funke. Lån deler fra kompiser og den gamle og bruk dem i den nye for å finne ut hva som er herpa. Hos meg var det hovedkortet, SOM DET TOK PCUTSTYR 3 UKER Å SENDE EN ERSTATNING FOR! jeje, nok om det. Bare prøv kompisen sin RAM, VGA, HDD og PSU og gi ham en klem for at han var så snill. Prøv å oppdatere BIOS. Husk at du ikke må være over klock! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå