karoald Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Natta i parken Bildet er fjernet. Beskrivelse: Synest det vart litt stemning her ----SORT BAKGRUNN Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Her får du fram en god og litt mystisk stemning. Gode detaljer selv om det er mørkt! Godt eksponert dette! 4'er fra meg! Lenke til kommentar
karoald Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Takker-det vart litt mørkt ser eg- Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Jeg liker veldig godt stemningen her - frodig og litt mystisk skog, med en spennende trapp..., hvor fører den hen, tro...? Fine farger og god skarphet over det hele. Jeg lar meg forstyrre litt av lyset som skinner gjennom oppe i høyre hjørne - tror jeg ville ha gitt meg i kast med ett eller annet her, kloning eller et lag under her hvor en kunne jobbe med lys og kontrast... - men kanskje er det bare mine øyne som ser det sånn.... Kunne også tenke meg litt mer i bunnen. Når det gjelder valg av bakgrunn kan du legge det inn ved å trykke "Endre bildet", så velger du bakgrunnsfarge og trykker lagre. Endret 6. september 2011 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Skarpt og flott bilde - og siden det er natt, ville jeg fjernet de lyse partiene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg