rmbech Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Blå Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Herlig blankstilla på sjøen og samtidig flott liv i skyan, bare nydelig! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Her har du virkelig klart å få fram blå tonene Synes jeg kan høre en melankolst saksofon i bakgrunden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Herlig bluesaktig uttrykk! Liker slike blåtoner i både bilder og musikk! Kunne goddt tenkt meg et bredformatbilde av denne stemingen også! 4'er fra meg! Lenke til kommentar
Annichen Haugen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Bildet liker jeg ....flotte blåtoner !! Jeg ville kuttet litt på himmelen fordi den er litt uklar !! Føler jeg blir litt ør i hodet av å se himmelen ! Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Liker de steinene i forgrunn,det gjorde liksom hele bilde. Liker blåfargen og stemningen:) Et fint foto:) Lenke til kommentar
Frode Langdalen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hei. Et bilde med flotte blåtoner, jeg ville tatt et lite kutt i toppen og et i bunn slik at den lyse steiner der blir borte, synes den tar for mye oppmerksomhet. Fin dybde med god skarphet og flott lys. Lenke til kommentar
rmbech Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 takk takk for kommentater :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg