eivinhau Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hei. Jeg var i Køben i helga, og der var jeg på en internett/spill-cafe. Lurte på om det var noe lignende i Oslo? Leste om Cyberzone, er denne åpen fremdeles? På forhånd: Takk! Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Er en på Majorstua rett ved t-banen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Er noe ved den (største)kinoen(blackout, husker ikke navnet) der i en bakgate. Husker jeg spilte (ble knust i)DOTA der. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Cyberzone som holdt oppe i Dronningens gate(?) ble stengt en stund, mener å huske at eieren fikk noe problemer med en vietnametisk gjeng. Er vel en som heter IT-palasset som ligger ved majorstuen t-banestasjon, ved utgangen mot colluseum. edit: cyberzone lå i kirkegata. HYggelig svenske som drev det. vet ikke om det er gjenåpnet ett annet sted Endret 8. oktober 2011 av Snobjorn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå