tnViking Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Har startet å lage mitt eget lille CMS, som jeg skal kalle for gxCMS. Mål? Målet mitt med denne er ikke så mye egentlig. Vi får se hvordan denne blir Håper da at denne kanskje engang blir like stor og kraftig som de store CMSene Kommentar tråd:showtopic=1373644 Innhold: Login system Profil system, nesten ferdig. Det har rediger bart innhold, slik som på NettBy Tankene for fremtiden: Profil side (Bilde, bytte passord, vise antall inlegg på forum) Forum Liten "blogg", med RSS-feeds *Kom gjerne med flere idèer* Endret 12. desember 2011 av Goldfiner Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Da har jeg startet litt sånn smått på profil siden. Har fått til å legge til profil bilder, men må da være på en annen bilde opplastningsside, det jeg mangler er bare et opplastnings system. Så har jeg profil bilde fikset. Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Da har jeg ryddet litt i filene, lagt inn f.eks index.php?id=home og sånnt der stuff. Samme når det gjelder for profile, men bare /p/index.php Og senere når jeg f.eks skal bytte passord, blir det: /p/index.php?edit=pass Best Regards, Ole-Martin Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Målet mitt med denne er ikke så mye egentlig. Hva med å gjøre kildekoden tilgjengelig på f.eks. github? Da kan det være mere interessant å følge med i utviklingen, og du kan få tilbakemeldinger på hva du gjør. Bare et forslag 1 Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Målet mitt med denne er ikke så mye egentlig. Hva med å gjøre kildekoden tilgjengelig på f.eks. github? Da kan det være mere interessant å følge med i utviklingen, og du kan få tilbakemeldinger på hva du gjør. Bare et forslag Joda, den kommer straks på GitHub, ser ut som jeg blir å redesigne hele prosjektet, men skal gjøre akkurat det samme. Samtidig som jeg er verdens verste når det gjelder å designe ting, har sååå mange idèer hvordan utseende skal se ut, men greier aldri å få laget det Men det kommer vel senere Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Da har jeg lagt det ut på github!! GitHub Link Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Da har jeg fått en forespørsel om å lage en nettside med forum og loginsystem, akkurat som gxCMS. Så da blir det bare konsing om gxCMS, altså nesten oppdateringer her inne hver dag. Er ikke så flink med GitHub, så ikke drep meg pga. lite oppdateringer der Men skal prøve å lære meg med GitHub slik at dere kan se utviklingen Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Da har jeg laget ett simpelt forum, skal bli mere avansert senere. Jobber med å implentere BB koder i forumet Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2011 Nytt innloggings system laget, med forskjellige roller. Jobber med å intigrere det i forumet og blogg delene Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Jobber med ett nytt innloggings system, med confirmation Jobber også med en passord generator der passordene skal være enkel å huske, men vanskelig å knekke Der bruker jeg denne som motor: Endret 23. november 2011 av Goldfiner Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Da ble den passord generatoren ferdig, men ikke brukt! Link til dem som ønsker den: Simple Password Generator Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Har lest i kommentar tråden at noen ønsket bilde av designet. Har bare foreløbig kun fra innlogging. Kom med deres synspunkter i kommentar tråden showtopic=1373644 Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Profil systemet er startet pånytt, nesten ferdig !! Har laget en slags profil type som NettBy hadde, redigerbart innhold. Der man kan legge inn hva man ønsker Og igjen, selve login systemet er skrevet om. Sikkert 5. gangen allerede Kom med deres synspunkter i kommentar tråden showtopic=1373644 Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 18. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Jobber med nytt design. Ett lite preview av det her: Noen som ser hvor litt av designet er hentet fra? Endret 18. desember 2011 av Goldfiner 1 Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2011 Wow! Mange nye funksjoner her! F.eks sjekker om brukeren er online. Bruker content er lagret i databaser for å øke sikkerheten Nytt "Design", Har bare fikset på koden slik at det er bedre. Det eneste som mangler nå er registerings siden... 1 Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Prosjektet er lagt på is for akkurat nå. Mer informasjon kommer senere Endret 22. januar 2012 av Goldfiner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå