MDCCLXXVI Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hei, har endelig fått tak i en Chateau-jakke fra CG (ingen som tok de inn i fjor?). Etter å ha sett den på CGs hjemmesider håpet og trodde jeg de kom uten det store, stygge, røde CG emblemet på skulderen. Den gang ei, men jeg kjøpte den likevel. Nå lurer jeg på om noen har erfaring med å fjerne dette emblemet?! Jeg gjør det mer enn gjerne hos en skredder, men lurer først og fremst på om noen har gjort dette, og kan si med rimelig sikkerhet hvordan det er festet og om man evt. risikerer å ødelegge og/eller sette varige spor etter emblemet. All annen diskusjon rundt vinterjakker, CG generelt, off topic, hat, fanboi-isme osv osv bes holdes utenfor denne tråden. På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg aner ikke, men fant en noenlunde relevant link: http://forums.redflagdeals.com/jacket-slr-electronics-845250/ Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Takk for svar, silkepinne! Var selv borti en tråd på redflagdeals for en måneds tid siden hvor det var noe prat om debranding, men finner jo selvfølgelig ikke igjen den. Ser ikke ut som logoen/emblemet/flagget var limt på og deretter sydd rundt kanten, men det er jo ikke samme jakke/logo, så jeg er fortsatt usikker på festemetoden. Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Dette trenger jeg også svar på. Bump. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Regner med at den er sydd fast i kanten, så du kan jo prøve å sprette sømmen og se om den er limt for hardt fast under til at du klarer å skrape det av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå