ferdinan-foto.no Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 -Stille natt- Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Åsrum vannet er navnet tror jeg. Nydelig dette . Kunne like godt vært i Aftika dette . Er det stjerner som er til venster i bilde eller? En magisk stemning du har fanget her . Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Et stemningsfullt og fint bilde Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Flott stemning og lys. Tror faktisk jeg ville klonet vekk stjernene. Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Stemningsfullt i bøtter og spann dette her, god komposisjon. Forøvrig enig med mr Nordhagen når det gjelder stjernene. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Stemningsfullt til tusen, vakre blåtoner. Som nevnt av andre, kunne kanskje fikset litt på stjernestripene for et enda renere uttrykk. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Nydelig stemning du har fått fram her. Eksponeringen er perfekt og kompet sitter som støpt Ellers er jeg enig med Erik N om at stjernene med fordel kunne vært klonet bort. Regner med at du har lagt på et blåfilter i etterbehandlingen - eller tar jeg feil Uansett - det er blåstikket som gir bildet det lille ekstra Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Flott stemning! Likte spesielt godt fargetonene her. Stjerner hører med selv om de blir litt "lang i trynet".. God 4'er fra meg! Lenke til kommentar
karoald Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Nydeleg stemning i bilde Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Bare nydelig...klone vekk stjernene kan jeg bifalle,men bruk heller spot healing brush tool..gir ett mye bedre resultat...ved kloning er det lett å se spor av det...spot healing fjerner stjernen uten spor;) Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Nydelig bilde i herlige fargetoner magisk stemning flott med lyset i vannet Lenke til kommentar
rmbech Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 helt supert bilde, men ville tatt vekk stjernene Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Bare nydelig!!! Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Applaus og en sterk 5`er fra meg Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Takker så mye for alle hyggelige og konstruktive tilbakemeldinger. Helt enig angående enten fjerning eller haleklipping av av stjernene. Tenkte bare at sånn er de, litt fantasiløs altså. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Åsrum vannet er navnet tror jeg. Nydelig dette . Kunne like godt vært i Aftika dette . Er det stjerner som er til venster i bilde eller? En magisk stemning du har fanget her . Takk og tror du har rett i det med navnet Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Flott stemning og lys. Tror faktisk jeg ville klonet vekk stjernene. God ide Erik, helt enig når du sier det, det bare falt meg ikke inn. Men det er vel derfor vi legger ut bilder - for å få råd og vink av andre Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Nydelig stemning du har fått fram her. Eksponeringen er perfekt og kompet sitter som støpt Ellers er jeg enig med Erik N om at stjernene med fordel kunne vært klonet bort. Regner med at du har lagt på et blåfilter i etterbehandlingen - eller tar jeg feil Uansett - det er blåstikket som gir bildet det lille ekstra Tusen takk Wasco, nei ikke blåfilter bare justert hvitbalansen slik jeg likte det best, samt spisset lyset litt med levels. Bildet er nok litt undereksponert, hadde ikke fantasi nok til bare å skru opp isoen. Har ingen fjernutløser så 30 sek er maks. tiden jeg da får. Et stemningsfullt og fint bilde takk takk :yes: Stemningsfullt i bøtter og spann dette her, god komposisjon. Forøvrig enig med mr Nordhagen når det gjelder stjernene. Takk takk :yes: Stemningsfullt til tusen, vakre blåtoner. Som nevnt av andre, kunne kanskje fikset litt på stjernestripene for et enda renere uttrykk. Tusen tak :yes: Flott stemning! Likte spesielt godt fargetonene her. Stjerner hører med selv om de blir litt "lang i trynet".. God 4'er fra meg! Tusen takk :yes: Nydeleg stemning i bilde Tusen takk Karin :yes: Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Bare nydelig...klone vekk stjernene kan jeg bifalle,men bruk heller spot healing brush tool..gir ett mye bedre resultat...ved kloning er det lett å se spor av det...spot healing fjerner stjernen uten spor;) Tusen takk Jan Erik, ja spot heal er et kjempeverktøy. :yes: Nydelig bilde i herlige fargetoner magisk stemning flott med lyset i vannet Tusen takk Tove Iren :yes: helt supert bilde, men ville tatt vekk stjernene Tusen takk :roll: Bare nydelig!!! Tusen takk Torhild :yes: Applaus og en sterk 5`er fra meg Tusen takk :roll: Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Virkelig trolsk og stemningsfyllt natt foto.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg