Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Trenger flere nordmenn til eRepublik

Anbefalte innlegg

Hei... håper noen leser disse forumene. Vi trenger sårt flere nordmenn til eNorge i eRepublik. Vi er under full okkupasjon av eSverige og de har 10-15 ganger flere spillere enn oss. Kom og bli med:

:-)

## reklamelink fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei... håper noen leser disse forumene. Vi trenger sårt flere nordmenn til eNorge i eRepublik. Vi er under full okkupasjon av eSverige og de har 10-15 ganger flere spillere enn oss. Kom og bli med:

:-)

Forresten, før en overivrig mod fjerner linken. Hvis dere blir med med meg som referanse, så blir dere automatisk venner med meg i spillet, og da er det lettere for meg å følge dere opp personlig.

## reklamelink fjernet fra quotet post av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ja, min spiller er her: http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/2112963

Men det er selvsagt et insentiv for meg å poste i dette forumet hvis de som blir med bruker min invitasjonslink. ER vel ikke å vente annet i jantelovland at det blir slått ned på. :thumbdown:

Så hvis noen har lyst til å gi meg noe tilbake for å forsøke å få flere nordmenn med i spillet, så er det kun snakk om å putte "Tommy+Skaue" bak "http://www.erepublik.com/en/referrer/".

*sigh* :roll:

Lenke til kommentar

Må man betale for detta her? Eller hvordan får man til ting?

Har ikke mat til å sloss, har ikke mat til noe, og gidder ikke trykke 5 klikk per time, det er bare kjipt :p genial ui, genialt opplegg kunne lagt til litt mer innhold og solgt det for en 100 lapp og jeg hadde spiltdet, men uakt å drive med miktrotransaksjoner for å komme seg no vei.

Lenke til kommentar

Det begynner litt forsiktig der man blir først introdusert til en serie med "missions" eller oppdrag, som har til hensikt å lære nye spillere hva som finnes i spillet.

Spillet er gratis, men man kan kjøpe ekstra gull hvis man vil. Det trenger man ikke gjøre for å komme videre, ting tar bare litt lengre tid.

Du når fort levels der nye muligheter åpner seg...

Lenke til kommentar

Nå for tiden kommer man raskt opp i level, så ikke vær urolig for små transaksjoner e.l det blir fort bedre. Regeringen i eNorge har også satt opp en orginisasjon for å hjelpe nye spillere med mat, litt cash og tips. Det er også satt opp et eget forum for norske spillere.

Litt mer info om spillet. Det er en verdenssimulator med forskjellige moduler.

F.eks krig, politikk, forettning, media. Det sosiale aspektet ved spillet er veldig viktig, mye foregår rundt spiller, som f.eks. når norge startet (og vant) en frigjøringskrig var det ikke selve kampen som gjorde at vi vant, det var orginiseringen før, skaffe støtte fra utenlandske enheter, innsamling og utdeling av våpen, spre infornasjon diskre om når kampen skulle starte slik at alle var klare.

De forskjellige modulene henger også sammen, politikk blir diskutert i media, spillerene starter fabrikker, ansetter andre spillere for å produsere våpen og mat, våpen blir brukt i krig osv.

Endret av Endymionis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...