abreham103 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hei! Har et ATI HD 5770 skjermkort, og et begrensa budjsett. Har en ganske grei pc ellers, men drar ikke WoW på fullt lenger, så vil gjerne oppgradere for bedre ytelse. Angående det har jeg et spørsmål: Burde jeg kjøpe et identisk skjermkort og bruke xfire, eller kjøpe nytt? I forhold til ytelse og pris. Har hørt singelt gjør jobben bedre, mens xfire bare gir deg et 10%-15% boost. Hvis jeg trenger nytt så burde det vel hvertfall holde med 2gb singelt? Lenke til kommentar
MacNeil Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Kjøp et nytt kort du. Alternativt 6870 eller 6950 Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Tror jeg ville kjøpt nytt kort og ikke brydd meg med det så mye med det gamle. 6870 og 6950 er begge mer fornuftige kjøp enn ett du kan sette sammen med det du har. De vil begge yte bedre alene enn det du har sammen med ett annet skjermkort også Prisene blir vel ca 900-1500-2000 for de tre alternativene. De to dyreste gir jo mulighet for å oppgradere med å kjøpe nytt skjermkort igjen senere om du ikke da venter for lenge med det. Men her har du i hvertfall en guide på hva det skal gå ann å kjøre sammen av skjermkort i Crossfire gitt at du har strømforsyning som er kraftig nok, med nok uttak osv.... http://sites.amd.com/PublishingImages/Public/Graphic_Illustrations/WebBannerJPEG/AMD_CrossfireX_Chart_1618W.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå