henrik_f Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hei, jeg lurte på hvordan man kan se en nedlastet 3D film? hvilet format det må hver? eller må det ver blueray disc for tven skal skjønne det er 3D? takk mvh Henrik Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Pcen trenger vell bare å vise to versjoner ved siden av hverandre, også smelter tven disse sammen? Ihvertfall slik jeg fikk det til på en Smasung 3Dtv. Jeg måtte velge rett innstilling manuelt på tven. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Så vidt jeg har sett så "leveres" disse filmene i etpar forskjellige formater. - Hvis vi tar utgangspunkt i .mkv-filer så har jeg sett noen "single" releaser som bare har en .mkv fil, og noen som har en .mkv-fil for hver side. - For å spille av de med to filer må du ha en avspiller som støtter dette, - tror dette bare finnes kommersiellt foreløpig. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Det er da ikke SÅ mange 3D-filmer der ute, og har du råd til 3D-utstyr, ja da bør det være mulig å ta seg råd / tid til å kjøpe dem på Blu-Ray. Uansett, som sagt så tror jeg de som opplaster slike filmer bruker "3D" mest for å få flere treff. Tror du skal ha vanskelig med å få noen ekte 3D-effekt på en PC med nedlastede 3D-filmer foreløpig. Jeg ville nå heller klaget på det ekstremt lille utvalget av 3D-filmer, og for at det skal komme flere, så må man kjøpe flere, så løp og kjøp! edit: Med ISO-fil så burde det derimot være noe lettere. Endret 7. september 2011 av Andrull Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 ja heilt klart burde kjøpe:p Noen som vet hvordan man kan få pcen til å si til tven at den skal slå på 3d? (har lastet ned en film i iso) takk mvh Henrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå