mo123 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Før sommeren tok jeg en kvart liter 37% vodka i en halvliter tom colaflaske.. Er det sånn at spriten nå er ødelagt? Jeg leste at man kan bli forgiftet da, fordi det skjer noe med plasten på flasken eller noe? Er 4 måneder siden, og er bare en skvett igjen.. Men kan man bli forgiftet av det? Hvor lenge holder det seg på plastflaske? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Det finnes jo mange typer sprit som finnes i plastflasker, men det kan hende det er spesielle flasker. Ikke vet jeg, men jeg vil tro det ikke skal være noe problem i det hele tatt. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 I mine yngre dager, så hadde jeg også en del sprit på colaflasker, og disse ble liggende kanskje 1-6 måneder, uten at jeg merket noe mer spye enn vanlig Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det er hvis du lager sprit selv det vil være et problem, kjøpesprit er såpass svak at det ikke er et problem Er jo mange sorter vodka og andre typer brennevin som selges på plastflasker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå