fotogigen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Merkelig positur. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Ja merkelig positur,men dog ganske så morsom en. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 En typisk morgenstrekk. Skarpt og fint på øyet. Behagelig bakgrunn. Syns at pinnene og smårusket på bakken er litt rotete, men samtidig er de en del av et naturlig miljø. Fin dybdeskarphet. Flott bilde. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Mrsmt! Artig positur. Brukbar skarphet, god dybde. Mulig et kutt litt der nede hadde gjort seg..! 3'er fra meg! Lenke til kommentar
karoald Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Fine farger og morosamt bilde. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Et morsomt bilde, en anderledes positur:) Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 takk for positive kommentarer, ser jeg har fått en 1 er uten videre begrunnelse slik som jeg bad om... slikt kan man jo bare ikke ta seriøst :=) Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Helt enig med deg at 1 ikke passer her og i tillegg når det ikke er skrevet en veldig kritisk kommentar så er dette useriøst! Har også fått dette på mitt siste bilde uten kommentar som passer til 1. Bildet ditt er jo både spesiellt og skarpt med bra lys. Det er jo slike situasjoner vi er ute etter ,noe utenom det vanlige.! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 flott du er enig med meg Børre, tror muligens det er "troll" på gang.. jeg så på beveren din og det er jo bare tull med 1... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg