hagfors Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Noen som vet hvordan man får fjernet harddisk-festene på den siden av kabinettet som har hovedkortet i seg? Får ikke plass til lange grafikkort som 5970 og 6990 på grunn av de greiene der.Er snart beredt til å sage vekk hele greia, men tenkte jeg skulle spørre her først, i tilfelle det finnes en mer skånsom måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Uten at jeg kjenner til hvordan det kabinettet er bygd opp, så bruker det vanligvis å være noen popnagler som kan borres ut for å fjerne ting Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Uten at jeg kjenner til hvordan det kabinettet er bygd opp, så bruker det vanligvis å være noen popnagler som kan borres ut for å fjerne ting Ja, men da tror jeg at jeg mister hele "fronten" på den siden av kabinettet. Blir bare et digert 5,25" bredt og 30-40cm høyt hull rett inn i kassen, kommer jo ikke til å se ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå