Marsipangris Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hei! Har skaffet meg et logitech Z-506 anlegg, men det er noe som ikke stemmer. Når jeg spiller av lyd så er det bare 3 av dem som fungerer,har stilt inn lyden på 5.1 i windows lyd. De fungerer helt fint når jeg bruker lyd testen til programmet som følger med, men får altså ikke lyd på dem når jeg spiller av musikk eller filmer. Setter veldig stor pris på tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Kanskje det er fordi filmen/musikken ikke er i 7.1 eller 5.1 format, eventuelt så er avspilleren i programmet ditt innstilt på kun 2.1 eller mangler surround dekoder. Lenke til kommentar
Marsipangris Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Bruker VLC for film og windows media player for musikk, når jeg stiller inn VLC på 5.1 så spiller den bare av på høytaleren i midten av en eller annen grunn, men når det spilles av musikk på filmen så spilles den av på høyre og venstre høytaler Endret 6. september 2011 av Marsipangris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå