ElisabethM Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 -Vannspeil- Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Fin vannspeiling, stokken ble bra den, masta til seilbåten forstyrra litt. ,) Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Bildet er preget av litt flatt lys. Gjetter at det er tatt midt på dagen. Skal jeg gi tips, er det å velge et annet tidspunkt, f. eks like etter soloppgang eller like før solnedgang. Disse tidspunktene kalles for "The Golden Hours". Du forstå sikkert hvorfor. Midtstilte motiver gjør bilder ofte veldig statiske. Neste gang kan du prøve deg frem med andre komposisjoner der pålen ikke står midt i bildet. Endret 5. september 2011 av Erik Nordhagen Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Virker som et snapshot dette! Grei speiling osv., men vil kanskje foreslå litt annen komp med mindre midtstilling f.eks. Lyset er nevnt! 3'er fra meg! Lenke til kommentar
ElisabethM Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Tusen takk for kommentarer og tips - det setter jeg stor pris på! Ser den, med lys og midtstilling og er enig. mvh/Elisabeth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg