jack11728 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Hei Jeg har en gammel laptop ca 4 år. Modellen er HP Pavilion Ze2000 med windows XP. Jeg har mistet orginale cd-recovery som fulgte med på kjøpet.. Noen som vet hvor jeg kan få en kopi av recovery cd'en? Jeg har installert XP Windows Media Center edition på den noe som jeg kanskje ikke burde ha gjort.. ops Takk på forhånd! Modell:ze2028EA Endret 5. september 2011 av jack11728 Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Prøv F11 under oppstart, når bios bilde kommer opp. Det setter normalt recoveryfunksjonen i gang på HP-maskiner. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Du kan forsøke som Trainman sier, men så vidt jeg husker er det ingen recoverypartisjon på denne maskinen. Recovery-partisjoner ble først vanlig med Windows Vista. Du skal ha fått med et sett DVD-plater for å kjøre recovery. Har du ikke disse kan du bestille nye fra HP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå