Fx21 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hei, mine foreldre er for tiden i USA og har tilgang til svært billige sko. Så jeg lurte på hvilken løpesko som er den beste for meg, uansett pris? Jeg har en veldig normal fot, med LITT underpronasjon. Frafør er erfart med Asics Kayano 15 og 16, Asics Nimbus 11 og 12, Mizuno Wave og Mizuno Elixir. Jeg må innrømme at jeg er en liten Asics fanboy og er veldig fornøyd med Kayano modellen, men det setter ingen hindringer for å skifte merke og modell. Jeg løper en del på asfalt, men når jeg har sjansen løper jeg ut i turløyper i skogen. Skoen bør ikke være tung å ha på og den bør dempe godt, ellers har jeg ingen andre kriterier. Slik jeg har forstått det er toppmodellen til Nike "Nike Pegasus", toppmodellen til Mizuno "Mizuno Wave" og toppmodellen til Asics "Asics Kayano". Finnes det andre merker jeg burde vurdere? Skriv gjerne en review om skoen! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hvis du har muligheten til å gå et lite steg ekstra, ta en titt på Barfotløping, som en erstatning for vanlige løpesko. Det er mer naturlig. Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Hvis du har muligheten til å gå et lite steg ekstra, ta en titt på Barfotløping, som en erstatning for vanlige løpesko. Det er mer naturlig. Sorry, er ikke helt klar for den overgangen enda. Tror jeg holder meg fremdeles til den tradisjonelle løpeskpen! Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Hmmm. Jeg må bare spørre: Nike pegasus 28 eller Asics Kayano 17? Det er de valgene jeg har. Setter pris på hvis noen kommer med svar relativt raskt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå