Morten Ellingsen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 I revesaksa Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Du er helt rå. Dette var jo en fyldig og konstruktiv kritikk syns jeg. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Dette er jo på topp tekniskt. Og da motivet er både morsomt og dramatisk må det jo bli meeeeget bra. Ser ikke ut som skuldra de plager deg når det gjelder foto.Hilsen nabo'n. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Dette er jo på topp tekniskt. Og da motivet er både morsomt og dramatisk må det jo bli meeeeget bra. Ser ikke ut som skuldra de plager deg når det gjelder foto.Hilsen nabo'n. Stativ vet du, også bruker jeg høyr`a på avrekker`n. Takk for kommentaren. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Knall flott dette Morten, veldig fin komposisjon topp doff og knall skarp flue. Stativ er tingen. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jaså..du har begynt å spise disse med pinner nå?..hehe...meget bra dette Morten;) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Makabert og fint dette! Bra skarphet og en litt artig komp. Greie farger også! God 4'er på dette! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Litt av en fangst - jeg har intet å tilføye, dette er bare veldig flott! Er den forresten død? Jeg hadde aldri tenkt tanken en gang at jeg kunne fotografere fluer med så lang lukkertid og det gir jo en blender med flott dybdeskarphet her. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Utrolig flott, så nært med flott finish. Veldig godt jobba dette Morten Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hm kan ikke si Nydelig, morsomt eller kjempeflott Et "grusomt" tekniskt topp bilde Tunga synes eg markerer at den sitter i klemma og synes dette var kiipt og sitte fast med rompa Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Litt av en fangst - jeg har intet å tilføye, dette er bare veldig flott! Er den forresten død? Jeg hadde aldri tenkt tanken en gang at jeg kunne fotografere fluer med så lang lukkertid og det gir jo en blender med flott dybdeskarphet her. Bedre sent enn aldri Flua var levende som bare det den, og når jeg fikk tatt noen knips måtte jeg jo hjelpe den tilbake til friheten. Så lever den sikkert noen dager til. Insekter er ganske trege på denne årstiden, og denne er fotografert med stativ og lang lukkertid, så det går ganske greit. Takk for kommentaren Astrid. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Jaså..du har begynt å spise disse med pinner nå?..hehe...meget bra dette Morten;) Jada: Morgen, middag og kveld. Fulle av proteiner, også gratis da Takk for kommentaren JE. Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Dette er rått parti!! Virkelig stilig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg