Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forholdet i en tynn tråd: føles "rutinebasert", finnes ikke spenning og dama er inaktiv.

Anbefalte innlegg

vi har vært sammen i 9 mnd. nå. I starten var det jo veldig spennende, som det er med alle nye forhold. Etterhvert som tiden har gått så har dama gira ned på diverse arenaer. Skjønner jo at vi ikke kan holde på den kaninfaktoren som vi hadde de første mnd. og at vi ikke alltid kan gjøre noe nytt i hverdagen. Men sitter med en sterk følelse av og ha blitt lurt på en måte.

Det vi gjør mest av nå er å spise, sitte(se på film el. tv) eller bare kjøre! Med en sånn kjedelig hverdag så er det heldigvis andre måter å krydre forholdet på da, men også det seksuelle går feil vei. I starten var det litt bytte mellom stillinger, litt oral osv. Jeg fikk utrykk av at når vi ble enda bedre kjent var ikke dette en jente som var ensformig i senga. Eneste hun vil nå er misjonær,er heldig om jeg får lov til doggystyle. Thats it!(mengden sex er ikke gal da)

Har snakket med hun litt om det, men dog med på en litt humoristisk måte alla: "*ler* Du lurte meg i starten du. Var helt vill til du visste jeg var forelska. sleip!" Hun sa at jeg fikk ta hun som hun var.

Jeg har foreslått å trene sammen, dette ville hun ikke.

Litt mer aktiviteter, dette vil hun ikke.

Det er så trist. For denne jenta er virkelig toppers! Snill, god og vakker.

Kanskje for snill også? ikke gjør hun meg sjalu eller det smule nervøs, bare masse godt fra henne!

Noen som har opplevd liknende og/eller har noen gode råd?

Endret av 3bein
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vet sikkert selv om du bryr deg såpass om henne at du vil gi det et forsøk,,ihvertfall en samtale?? Gidder hun ikke å sette seg ned og prate med deg?

Å si at du har tenkt å gå fra henne for å se en reaksjon er direkte barnslig. Hun vil gjerne reagere helt annerledes enn det du tror.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...