Gå til innhold

Vilket Hovedkort (overklokking)?

HEE

Anbefalte innlegg

Hei

jeg har kjøpt et bh-7 hovedkort fra komplett (demovare) dette hadde det ene chipsettfestene blitt defekt på slik at ribba satt heller dårlig..

fikk mail i dag at jeg kunne plukke meg ut et nytt hovedkort for samme pris + prto omkostninger har sett på følgene kort og skal overklokke !! har til og med kjøpt større ribbe Zalman og fixa vannkjølinga mi.

valg 1: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=5&GrpID=5&s=pl

valg 2: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=5&GrpID=5&s=pl

håper på rask henvendelse på dette..

kom gjerne med andre forsalg ! :yes:

Håkon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda... Kortet er jo helt det samme, med unntak av ekstrautstyr. Vil du ha med S-ATA velger du nr 2, hvis ikke, tar du nr 1. Enkelt å greit.

Har du planer om å ha mange disker på kortet uten å kjøpe ekstra kontrollekort tar du valg 2, pga raidkontrolleren som støtter 2 S-ATA disker og 1 P-ATA disk. På denne måten får du 7 enheter, i motsetning til 4 på det første kortet....

Når du så i tillegg får det for samme pris som BH-7 kortet går du selvfølgelig for valg 2, da det nok en gang er samme korta, men med mer ekstrautstyr på det andre...

Hovedkortet er forresten ganske bra. Har utgaven med S-ATA selv, og er storfornøyd. Så du kan egentlig ikke gå feil her nei...

Lykke til!

Lenke til kommentar

Meget bra overklokkingskort.

Du kan stille Vcore i steg fra 1.5 til 1.9, 1 MHz step på CPU, ram må du nøye deg med å bruke dividere i BIOS, men du bør kjøre ram synkront med FSB uansett så... Man kan stille DDR voltage, samt AGP voltage også...

Anbefaler deg STERKT å søke etter kortet på google, med teksten "review" i tillegg hvis du vil ha mer informasjon samt testresultater...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...