Gå til innhold

Lue på skole og generelt

82 stemmer

1. 1. Er lue forferdelig å bruke inne?

• Ja
      43
    • Nei
      39

Anbefalte innlegg

Jeg snakker ikke om uskrevne normer fra samfunnet. Jeg snakker om regelverket på skolen som forbyr bruk av lue inne. Jeg krever at min klesstil skal tolereres like mye som andre sin.

Og kva meiner du gjev deg rett til å stilla eit slikt krav, utan å sjølv fyrst tolerera samfunnet sine krav til åtferd i det samfunnet du er ein del av?

Det er ikke samfunnet Norge, eller skolesamfunnet som krever at man tar av seg luen inne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg så virker det logisk å si at klesstil er en form for ytringsfrihet, er dette rett eller galt?

Men det er jo ikke logikk i å sammenligne skole og jobb for faen. Skolen er noe man har krav på, og da synes jeg man skal kunne gå kledd som man vil uten å bli nektet i å bære enkelte plagg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke samfunnet Norge, eller skolesamfunnet som krever at man tar av seg luen inne.

Ikkje? Kven er det då? Nokon som IKKJE lovleg representerer samfunnet? Når ein lærar eller rektor set dette kravet, så gjer dei ein jobb på samfunnet si vegne, nett som når ein politi bøtlegg ein som køyrer for fort - ikkje på eigne vegne, men på samfunnet si. Ein treng nemleg ikkje ha uniform for å ha rett til setja krav på vegne av samfunnet?

Kva med resten av spørsmåla eg stilde deg? Gløymde du dei eller strakk ikkje lesekunsten til, slik at du greier å identifisera eit spørjeteikn og tolka kva det tyder? Var det første grunnen, ventar eg svar i neste innlegg frå det. Var det siste grunnen, reknar eg deg ikkje som ein person som vil diskutera, men krangla, og altså ikkje ein person verd å kasta bort tid på. Til det meiner eg personen er altfor umogen..

Lenke til kommentar

Ikkje? Kven er det då? Nokon som IKKJE lovleg representerer samfunnet? Når ein lærar eller rektor set dette kravet, så gjer dei ein jobb på samfunnet si vegne, nett som når ein politi bøtlegg ein som køyrer for fort - ikkje på eigne vegne, men på samfunnet si. Ein treng nemleg ikkje ha uniform for å ha rett til setja krav på vegne av samfunnet?

Er det politimannen som bestemmer hvilke krav som må til for å gi bot? Nei, det er samfunnet. Er det rektoren som bestemmer hvilke regler skolen skal ha? Ja, det er ikke samfunnet. De tror kanskje at de lager regler basert på de normene samfunnet har, men i så fall tar de feil.

Nei, man trenger ikke uniform, men man må kunne støtte seg til det samfunnet faktisk mener. Hvilket ikke alltid er tilfellet med skolereglementet.

Ja, jeg har tenkt å svare spørsmålene dine, men jeg tar det senere i kveld. Personangrep kan du legge fra deg. Det synes jeg er umodent.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kva med resten av spørsmåla eg stilde deg? Gløymde du dei eller strakk ikkje lesekunsten til, slik at du greier å identifisera eit spørjeteikn og tolka kva det tyder? Var det første grunnen, ventar eg svar i neste innlegg frå det. Var det siste grunnen, reknar eg deg ikkje som ein person som vil diskutera, men krangla, og altså ikkje ein person verd å kasta bort tid på. Til det meiner eg personen er altfor umogen..

Du begynner å gå veldig personlig nå syntes jeg. Du sier han er ute etter å krangle og ikke diskutere? Due står jo å klandrer ham for å ikke kunne lese og tolke et spørsmåltegn..

I tillegg til at du sammenligner skolen med en arbeidsplass som er absurd. Skole er noe man ABSOLUTT burde gå på for å i det hele tatt få seg en jobb. Da blir det feil av samfunnet/skolen å kreve at elever ikke bruker lue.

Det eneste du babler om er Disiplin og regler som er utgått på dato. Har du ingen annen grunn til å argumentere mot lue en de typiske "det bare er slik" eller "slik har det alltid vert". Det er jo de mest meningsløse argumentene som fins.

• Liker 1
Lenke til kommentar

For meg så virker det logisk å si at klesstil er en form for ytringsfrihet, er dette rett eller galt?

Kva gjev deg MEIR rett til denne "ytringsfridommen" på skulen enn på ein arbeidsplass?

Men det er jo ikke logikk i å sammenligne skole og jobb for faen. Skolen er noe man har krav på, og da synes jeg man skal kunne gå kledd som man vil uten å bli nektet i å bære enkelte plagg.

Du (eller foreldra dine, så lenge det gjeld grunnskulen) har krav på skulegong i den grad du greier å innordna deg rettane der. Du har ingen lovsette krav til å gå på korkje den skulen du går eller i den klassa du går. Du har og krav på eit arbeid etter §110a, men ingen arbeidsgjevar har likevel plikt til å tilsetja deg...

Hugs: Det er veldig mange land kor og skuleelevar har særs klåre retningsliner for påkledning på skulen, kalla "skuleuniform". Du skal ikkje lengre enn til Danmark før du finn tendensar til slikt på enkelte skular, kor eleven til dømes har forbod mot shorts/skjørt/kjole ovanfor kneet, forbod mot at over- og underdel ikkje heng saman over magen, forbod mot overdel som ikkje går OVER skulderkanten osb? Burde Danmark då verta innklaga til SN for brot på menneskjeretten "ytringsfridom", meiner du? Eller kva med Storbritannia, kor mange (offentlege) skular har nøye føresegn av typen "mørk blå terylenbukse, lys blå langarma skjorte, svarte sko"?

Lenke til kommentar

Du begynner å gå veldig personlig nå syntes jeg. Du sier han er ute etter å krangle og ikke diskutere?

Nei, LES kva eg skreiv. Om eg ikkje får svar på dei spørsmåla eg har stilt i neste innlegg, så er mi meing at vedkommande har det. Valet står opp til vedkommande sjølv, det er fullt mogeleg å svara.

Due står jo å klandrer ham for å ikke kunne lese og tolke et spørsmåltegn..

Det gjer eg, og eg har prova kvifor to postar før denne.

I tillegg til at du sammenligner skolen med en arbeidsplass som er absurd.

KVIFOR er dette absurd?

Det eneste du babler om er Disiplin og regler som er utgått på dato.

No har eg ikkje nemnt ordet disiplin her på tråden då (det seier litt om lesedugleiken det og...), men me kan godt ta det med og. KVIFOR er disiplin og reglar utgått på dato, utover at DU meinar dette?

Lenke til kommentar

Kva gjev deg MEIR rett til denne "ytringsfridommen" på skulen enn på ein arbeidsplass?

Du (eller foreldra dine, så lenge det gjeld grunnskulen) har krav på skulegong i den grad du greier å innordna deg rettane der. Du har ingen lovsette krav til å gå på korkje den skulen du går eller i den klassa du går. Du har og krav på eit arbeid etter §110a, men ingen arbeidsgjevar har likevel plikt til å tilsetja deg...

Hugs: Det er veldig mange land kor og skuleelevar har særs klåre retningsliner for påkledning på skulen, kalla "skuleuniform". Du skal ikkje lengre enn til Danmark før du finn tendensar til slikt på enkelte skular, kor eleven til dømes har forbod mot shorts/skjørt/kjole ovanfor kneet, forbod mot at over- og underdel ikkje heng saman over magen, forbod mot overdel som ikkje går OVER skulderkanten osb? Burde Danmark då verta innklaga til SN for brot på menneskjeretten "ytringsfridom", meiner du? Eller kva med Storbritannia, kor mange (offentlege) skular har nøye føresegn av typen "mørk blå terylenbukse, lys blå langarma skjorte, svarte sko"?

For det første så gjelder dette Norge. Det vil si at Danmark og England ikke har noe å si i denne saken.

Bare gå å se på elever fra vgs og jeg tror du vil få hakeslipp sån som jeg oppfatter deg og dine holdninger.

Poenget er at på Norges skoler er det ingen uniform, men det er et spesifikt plagg som nektes. Dette synes jeg er feil da alt annet er lov.

Jeg sa heller ikke at klesstil er en del av ytringsfriheten. Jeg sa jeg føler det som at det er det og spurte om det var det eller ikke.

Endret av burndrinker
Lenke til kommentar

Er det politimannen som bestemmer hvilke krav som må til for å gi bot? Nei, det er samfunnet.

Samd.

Er det rektoren som bestemmer hvilke regler skolen skal ha? Ja, det er ikke samfunnet.

FEIL. Det er SKULESTYRET som godkjenner skulen sitt regelverk. Rektor TOLKAR regelverket, nett som politimannen TOLKAR eit regelverk når han/ho tek ei avgjerd. Set deg litt meir inn i ting før du skriv, om du skal reknast som ein debattant vert å nytta tid på!

Nei, man trenger ikke uniform, men man må kunne støtte seg til det samfunnet faktisk mener. Hvilket ikke alltid er tilfellet med skolereglementet.

Ikkje? Kvifor er skulestyret meir ueigna til å representera kva samfunnet faktisk meiner enn til dømes kommunestyret når DET avgjer noko som det let politiet handheva? Parkeringsføresegnene til dømes...

Ja, jeg har tenkt å svare spørsmålene dine, men jeg tar det senere i kveld.

Du har altså tenkt å gå vidare med diskusjon ETTER diskusjonen, ikkje UNDER diskusjonen?

Personangrep kan du legge fra deg. Det synes jeg er umodent.

Meiner du det har forekomme personåtak mot deg, så skal det rapporterast med "rapporter"-knappen. Kan du ikkje skilja mellom åtak på deg som person og åtak på synspunkta dine, og vuerdering av konsekvensen av dei, vert det ditt problem.

Lenke til kommentar

For det første så gjelder dette Norge. Det vil si at Danmark og England ikke har noe å si i denne saken.

Det gjeld andre reglar for ytringsfridom der altså enn i Noreg? Aldri tenkt på at SN si fråsegn om menneskerettane er like for alle land?

Bare gå å se på elever fra vgs og jeg tror du vil få hakeslipp sån som jeg oppfatter deg og dine holdninger.

Couldn't care less! Det var ikkje elevar frå vgs sitt syn på saka me diskuterte, men samfunnet sitt. Det femner om LITT meir enn desse...

Poenget er at på Norges skoler er det ingen uniform, men det er et spesifikt plagg som nektes. Dette synes jeg er feil da alt annet er lov.

Du har lov til å tykkjast det er feil, men kvifor skal aldre ta omsyn til det? Det er ellers ikkje "et spesifikt plagg" som vert nekta, det "hovudplagg på gutar". Anten dette hovudplagget no er hue, skyggehue, hatt, skjerf....

Jeg sa heller ikke at klesstil er en del av ytringsfriheten. Jeg sa jeg føler det som at det er det og spurte om det var det eller ikke.

Det gjorde du - og du fekk mitt svar på kvifor dette ikkje kan vera ein del av ytringsfridomen, med mindre du vil skuldsetja ca tredjekvart land i Europa for å bryta denne ytringsfridomen.

Lenke til kommentar

Skolesamfunnet består av flere enn bare de menneskene som lager reglene. Hvorfor skal deres normer telle mer enn de som samfunnet består av?

Skulesamfunnet sine reglar er godkjende av eit organ som er demokratisk valgt, nemleg skulestyret. Kven har BETRE rett til å uttala seg på samfunnet sine vegne enn eit slikt organ?

For det første driter jeg i om reglene er godkjent eller ei. At de er godkjent betyr ikke at det er normen, verken for samfunnet, rektor eller elevene. Det betyr bare at de er godkjent.

For det andre mener jeg «demokratisk valgt» er misvisende. Jeg har i alle fall ikke sett skolereglement som en del av politikken til noen parti, men du må gjerne opplyse meg. Og igjen, godkjent betyr ikke «følger normen satt av samfunnet».

Jeg vil tro det er arbeidsgiveren som bestemmer kleskoden sine arbeidstakere skal ha.

OK, kvifor avgjer så IKKJE skulen kva kleskode deira "arbeidstakarar" skal ha? Skulen er OG ein arbeidsplass, og det å møta der er altså noko ein gjer av di ein sjølv (eller foreldra) har VALGT denne "arbeidsplassen".

Skolen er en offentlig institusjon som er til for alle. Å velge at barnet sitt skal gå på skole er ikke store valget. Det er ikke mange som har muligheter til å benytte seg av alternativet til offentlig grunnskole. Uansett om den er valgfri eller ei så mener jeg at

Igjen: Kleskode.

Ja, og kven avgjer HAN på arbeidsplassen "skulen"? Kvifor skal det vera andre enn leiaren der som avgjer han - serleg når denne leiaren har eit demokratisk valgt organ som representerer skuleeigaren i ryggen?

Skolen har ikke kleskode. Kleskode sier vel som regel hva man skal ha på seg, ikke hva man ikke skal ha på seg.

Kva med å læra å LESA før du kjem med slike vrøvlepåstandar som at grunnskulen er plikt?

Jeg innrømmer at jeg var rask på avtrekkeren og leste feil. Likevel vil jeg argumentere for at offentlig institusjon for alle. Det innebærer at man aksepterer at hver elev har hver sin klesstil, med eller uten lue.

Jeg snakker ikke om uskrevne normer fra samfunnet. Jeg snakker om regelverket på skolen som forbyr bruk av lue inne. Jeg krever at min klesstil skal tolereres like mye som andre sin.

Og kva meiner du gjev deg rett til å stilla eit slikt krav, utan å sjølv fyrst tolerera samfunnet sine krav til åtferd i det samfunnet du er ein del av?

Samfunnet krever ikke at jeg skal ta av meg luen. En liten del av samfunnet gjør. Hvorfor skal jeg tilpasse meg en liten del av samfunnet?

Jeg skjønner ikke helt hva du prøver å komme fram til her. Må jeg tilpasse meg for at jeg skal ha rett til å kritisere? Er det ikke nettopp dette kravet om tilpasning jeg kritiserer?

Lenke til kommentar

Hvorfor skal man da gjøre det en "leder" sier uten å diskutere det om man skal tenke selv? Jeg kan jo se at man må gjøre som fortalt, men det er om det gir mening.

Du har full rett til å ikkje lyda ein leiar - men du må SJØLV ta konsekvensen av å ikkje gjera det. På skulen som ellers.

Hadde du ikke reagert om din arbeidsgiver plutselig sa til deg "fra nå av så er klær forbudt, og om du ikke er naken så har du sparken"? Det er et ekstremt eksempel, men det er noe av det samme.

Det hadde eg, i høgste grad, og eg hadde og teke konsekvensen av det: Sagt opp og funne ein annan arbeidsgjevar som eg såg meir tenleg.

Det er jo viktig å følge regler (les: om) de gir mening. Noe som det å ikke bruke lue gjør. Det er ingenting som tilsier at det er bedre uten lue.

Er det DI rett å avgjera kva reglar andre finn meining i?

EDIT: Med det siste du sa der. Mener du da et det er bedre at jeg holder meg utenfor arbeidslivet og samfunnet fordi jeg vil bruke lue men det er folk som ikke liker dette?

Det er det - så lenge du ikkje snyltar på det same samfunnet. Gjer du det er det på tide å utsetja deg for litt tvang frå det samfunnet du vil ha goda frå!

Lenke til kommentar

Er det politimannen som bestemmer hvilke krav som må til for å gi bot? Nei, det er samfunnet.

Samd.

Er det rektoren som bestemmer hvilke regler skolen skal ha? Ja, det er ikke samfunnet.

FEIL. Det er SKULESTYRET som godkjenner skulen sitt regelverk. Rektor TOLKAR regelverket, nett som politimannen TOLKAR eit regelverk når han/ho tek ei avgjerd. Set deg litt meir inn i ting før du skriv, om du skal reknast som ein debattant vert å nytta tid på!

Ikkje? Kvifor er skulestyret meir ueigna til å representera kva samfunnet faktisk meiner enn til dømes kommunestyret når DET avgjer noko som det let politiet handheva? Parkeringsføresegnene til dømes...

Jeg mener at samfunnet ikke har rett til å fortelle meg hvordan jeg skal kle meg. Jeg mener at siden grunnskolen er en offentlig institusjon som er til for alle, så skal også alles personlige syn og klesstil aksepteres.

Jeg mener at de reglene og kravene man setter må kunne forsvares. At å ta av seg luen inne er en norm, er ingen god grunn til å lage regler om det. De som ønsker å følge normen har frihet til å gjøre det, og de som ikke ønsker å følge normen bør også ha frihet til å gjøre det. Normer har ingenting i et regelverk å gjøre, i alle fall ikke i en skole der alle har rett til å gå.

Lenke til kommentar

For det første driter jeg i om reglene er godkjent eller ei. At de er godkjent betyr ikke at det er normen, verken for samfunnet, rektor eller elevene. Det betyr bare at de er godkjent.

Javel, du har altså tenkt å "drita" i reglane sette i trafikken og, når du ikkje likar dei, og seia at "sidan så mange bry dei så er sjølvsagt ikkje dette normen"? Kva MEIR rett har Stortinget sitt Odelsting til å fastsetja vegtrafikkføresegner enn kommunestyret sitt skulestyre til å fastsetja ordensreglar for skulen? BÅE er valgte av eit demokratisk valgt organ.

For det andre mener jeg «demokratisk valgt» er misvisende. Jeg har i alle fall ikke sett skolereglement som en del av politikken til noen parti, men du må gjerne opplyse meg.

Dette er nok ein del av høgst praktisk polikk i alle organ. Kor vidt dette står på politisk dagsorden nett NO avgjer du sjølv. Meir enn nokon gong, er eg freista å seia, det er snart val, og det står deg heilt fritt å spørja dei potensielle kandidatane til eit sete i ditt kommunestyre i saka. Påverka kan du om du er over 18, er du under så er det foreldra sin vilje i dette som gjeld ikkje din!

Og igjen, godkjent betyr ikke «følger normen satt av samfunnet».

Kven har MEIR rett til å godkjenna reglar og såleis setja denne samfunnsnorma enn demokratisk valgte organ?

Skolen er en offentlig institusjon som er til for alle.

Det er ei mistyding - igjen. Skulen er for alle som GODTEK SKULEN SINE REGLAR. Me gjer ikkje sjølv det kva gjeld norsk skule, og difor ville eg ikkje vurdert skulen som "for meg" - og difor fråvalgt skulen.

Å velge at barnet sitt skal gå på skole er ikke store valget. Det er ikke mange som har muligheter til å benytte seg av alternativet til offentlig grunnskole.

Jaudå, det er HEILT fritt. At ein ikkje GIDD vilja noko meir krevjande enn vegen som gjev minste motstand for ein sjølv er noko heilt anna enn at ein ikkje KAN velja. At ein tykkjer andre alternativ er verre (til dømes for lommeboka, sidan det kan hindra ein i den overtida som gjev ny bil og hytte på landet) er heller ikkje at ein ikkje KAN velja.

Uansett om den er valgfri eller ei så mener jeg at

Ja, kva meinar du då??

Skolen har ikke kleskode. Kleskode sier vel som regel hva man skal ha på seg, ikke hva man ikke skal ha på seg.

Kven har fortalt deg det? Møt opp i bastskjørt og test reaksjonen! At skulen ikkje har ein SKRIVEN kleskode vil ikkje seia at han er kleskodelaus. Arbeidsplassar har heller ikkje skriven kleskode til vanleg.

Jeg innrømmer at jeg var rask på avtrekkeren og leste feil. Likevel vil jeg argumentere for at offentlig institusjon for alle. Det innebærer at man aksepterer at hver elev har hver sin klesstil, med eller uten lue.

Det var ikkje DET som var spørsmålet her - det var å hevda at grunnskulen er plikt og å linka til ei lov som seier du stikk motsette utan å LESA denne lova fyrst. Når du vrøvlar om slikt, kvifor vert då det andre du seier meir truverdig?

Jeg skjønner ikke helt hva du prøver å komme fram til her. Må jeg tilpasse meg for at jeg skal ha rett til å kritisere? Er det ikke nettopp dette kravet om tilpasning jeg kritiserer?

Du må FYRST tilpassa deg, ja, før du så kritiserer at denne tilpassinga du har gjort ikkje er rimeleg. Kvifor skal andre tilpassa seg deg når du ikkje vil tilpassa deg dei. DU krev retten til å gå med hue inne kor som helst. ANDRE har og ein rett, nemleg retten til å få borna sine lærte opp i ein skule som har vyrdnad for samfunnet sine normer. Koss vil du krevja din rett utan å trakka på den retten til andre? Kva gjev DEG meir rett til å trakka på denne retten til andre enn andre til å trakka på din rett? Heilt serleg når desse "andre" har samfunnet i ryggen, gjennom lovlig skrivne reglar - noko du ikkje har?

Lenke til kommentar

Jeg mener at samfunnet ikke har rett til å fortelle meg hvordan jeg skal kle meg. Jeg mener at siden grunnskolen er en offentlig institusjon som er til for alle, så skal også alles personlige syn og klesstil aksepteres.

Jeg mener at de reglene og kravene man setter må kunne forsvares. At å ta av seg luen inne er en norm, er ingen god grunn til å lage regler om det. De som ønsker å følge normen har frihet til å gjøre det, og de som ikke ønsker å følge normen bør også ha frihet til å gjøre det. Normer har ingenting i et regelverk å gjøre, i alle fall ikke i en skole der alle har rett til å gå.

Du har full rett til å meina nett kva du vil, det er ein del av ytringsfridomen.

Du har og plikt til å godta at samfunnet ikkje er samnd med deg - og ta konsekvensen av dette synet i samfunnet pr no, til du får samfunnet samd med deg og reglane i samfunnet endra. Eller ta konsekvensane av å setja deg opp mot samfunnet, om du tykkjer det er betre for deg sjølv...

Lenke til kommentar

Du har full rett til å meina nett kva du vil, det er ein del av ytringsfridomen.

Du har og plikt til å godta at samfunnet ikkje er samnd med deg - og ta konsekvensen av dette synet i samfunnet pr no, til du får samfunnet samd med deg og reglane i samfunnet endra. Eller ta konsekvensane av å setja deg opp mot samfunnet, om du tykkjer det er betre for deg sjølv...

Men kan du ikke se at det er en meningsløs regel? Kom med ett godt argument mot lue inne da. Det eneste du sier er dårlige sammenligninger og alt om at samfunnet er dit og samfunnet er datt. Jeg gir vel blanke i det når det jeg vil frem til er grunnen til regelen.

Det er ingen som helst grunn uansett hvordan du vrir og vender på det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123

Nå vet jeg ikke hvor du er fra, men følgende gjelder i Oslo:

Driftsstyret har også våren 2006 sluttet seg til Oslo kommunes forslag om tillegg til forskriften:

§ 7 a Bruk av hode- og ansiktsplagg

Bruk av plagg som helt eller delvis dekker elevenes ansikt er ikke tillatt. Forbudet omfatter ikke hodeplagg der ansiktet er fullt synlig. Forbudet gjelder på skolens og voksenopplæringssentrenes område og når skolen/opplæringssentrene har ansvar for elevene, jfr. § 3 Virkeområde, 6. ledd."

Så lenge luen ikke dekker noe av ansiktet, er den altså tillatt.

Men jeg er fortsatt av den oppfatningen av at luer ikke skal brukes inne, uansett om det er en stil eller religion.

God og gammeldags folkeskikk er det dessverre lite av nå til dags.

Hvor er det egentlig det står at det er kun i Oslo? Bor i Kristiansand, og jeg aner ikke hvordan man finner slikt :blush: Hadde vert greit å bruke som argument :w00t:

Les posten min nøye, jeg har ikke skrevet at det kun gjelder i Oslo, men at det gjelder i Oslo.

Du burde forresten lese reglene til skolen din, det står mye nyttig der ;)

Nå vet jeg ikke hvor du er fra, men følgende gjelder i Oslo:

Driftsstyret har også våren 2006 sluttet seg til Oslo kommunes forslag om tillegg til forskriften:

§ 7 a Bruk av hode- og ansiktsplagg

Bruk av plagg som helt eller delvis dekker elevenes ansikt er ikke tillatt. Forbudet omfatter ikke hodeplagg der ansiktet er fullt synlig. Forbudet gjelder på skolens og voksenopplæringssentrenes område og når skolen/opplæringssentrene har ansvar for elevene, jfr. § 3 Virkeområde, 6. ledd."

Så lenge luen ikke dekker noe av ansiktet, er den altså tillatt.

Det er nok å trekkja litt forhasta slutning. Det som her er spesifikt omtala er kva som er FORBODE, og det går og fram at dette forbodet gjeld på OMRÅDET, altså både inne og ute. Av dette kan ein ikkje trekkja den konklusjon at alt anna enn kva føresegna omtalar er tillete. Det står knapt i denne føresegna at det er forbode å dra læraren etter håret - men det vil nok ikkje vera fritt fram for slik åtferd likevel. Det norske samfunnet er nemleg ikkje slikt at alt som det ikkje er spesifikt lovforbod mot, har ein fullaste rett til. Det er ikkje spesifikt lovforbod mot å gå kledd som ein vil på ein arbeidsplass heller, men arbeidsgjevar har - gong på gong på gong - vunne fram med dette kan vera oppseiingsgrunn likevel. Ein kan ikkje STRAFFAST utan etter lov, men ein kan godt oppleva forakt og utestenging og utan at det ein gjer er forbode ved lov!

Dette er reglene for bruk av hode- og ansiktsplagg. Argumentet ditt om at det ikke står noe om at det ikke er forbudt å dra læreren i håret, gir derfor ikke mening her.

Forbudet gjelder ikke plagg der hele ansiktet er synlig, så om man bare har luen langt bak på hode (så man ser hårfestet og ørene) vil det være tillatt.

Om dette hadde vært et forbud mot luer og ellers caps, ville det vært nevnt i teksten.

Uansett Atlanterhavet, hvorfor er du så grinete? Jeg er imot bruk av alle typer hodeplagg i skolen. Det at jeg faktisk kom med et saklig argument, betyr ikke at jeg støtter trådstarter.

Lenke til kommentar

Men kan du ikke se at det er en meningsløs regel? Kom med ett godt argument mot lue inne da. Det eneste du sier er dårlige sammenligninger og alt om at samfunnet er dit og samfunnet er datt. Jeg gir vel blanke i det når det jeg vil frem til er grunnen til regelen.

Det er ingen som helst grunn uansett hvordan du vrir og vender på det.

DU kan meina ti gonger oppetter at dette er meiningslaust. EG meiner det ikkje, av di dette er eit uttrykk for kva eg oppfattar som høveleg åtferd, nett som det er å helsa på folk ein møter og ikkje sjå forbi dei.

Kor vidt DU gjev blanke er di sak. Grunnen til at regelen ER der at dette er mange hundre år gamal sed og skikk og i Noreg. Om du sjølv GODTEK denne grunnen eller ynskjer å opponera mot han (og ta konsekvensane du måtte oppleva å møta frå samfunnet av opponeringa di) er heilt og fullt di sak, men det er altså DER du finn grunnen.

Og med det avsluttar eg diskusjonen. Grunnen ligg no på bordet, og her er ikkje meir å diskutera, anna enn kva som er mest fornuftig: Godtaka grunnen og verta godteken av samfunnet eller opponera mot han og oppleva konsekvensar frå samfunnet. Om det BØR vera slik gidd eg ikkje diskutera. Kva som er lurast avheng av augo som ser og eigne ynskje for livet, og er difor ikkje noko eg ser kan diskuterast med utbyte.

Lenke til kommentar

Dette er reglene for bruk av hode- og ansiktsplagg.

Eg kan ikkje sjå dette er REGLANE for hovudplagg, det er EIN konkret regel som presiserer kva hovudplagg som ikkje på nokre vilkår er tillete på skulen sitt område - og IKKJE meir enn det. Det kan godt vera andre reglar for åtferd som påverkar kva hovudplagg som kan og ikkje kan brukast ymse stader av den grunn.

Argumentet ditt om at det ikke står noe om at det ikke er forbudt å dra læreren i håret, gir derfor ikke mening her.

Forbudet gjelder ikke plagg der hele ansiktet er synlig, så om man bare har luen langt bak på hode (så man ser hårfestet og ørene) vil det være tillatt.

Om dette hadde vært et forbud mot luer og ellers caps, ville det vært nevnt i teksten.

Om du les berre denne regelen du har sitert er eg heilt samd, men seier ordensreglane for skulen din at dette er forbode nokon stad, og koss lyder i så fall forbodet? Om dette ikkje er forbode etter ordensreglane, ja så må det jo vera tillete då, sidan det ikkje er nemnt i teksta - eller kva?

Uansett Atlanterhavet, hvorfor er du så grinete? Jeg er imot bruk av alle typer hodeplagg i skolen. Det at jeg faktisk kom med et saklig argument, betyr ikke at jeg støtter trådstarter.

Jada, eg oppfatta godt at du var mot hovudplagg, og er glad for det. Derimot oppfattar eg slett ikkje argumentet som sakleg, men som eit uttrykk for den noko arrogangte haldninga at "absolutt all åtferd som ikkje er nemnt på namn som forboden i ordensreglane for skulen er sjølvsagt tillete og fritt fram". Det var DEN holdninga eg reagerte - og reagerer - på. For å sitera min fyrste sjef, når han møtte byråkratiet: "Det ER altså lov å nytta hovudet - OG når regelboka dykkar skal lesast"!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...