Bruker87 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Hei, har plutselig fått ett problem med iPhonen min, har hatt den i 3-4 måneder og har ikke hatt dette problemet før. Jeg snakket i telefon i dag og ca 1 min inn i samtalen forsvant plutselig 80% av volumet på høytaleren min, problemet er bare når jeg snakker i telefon. Lyden funker fint ellers og om jeg trykker på høytaler når jeg er i telefonen eller om jeg bruker øreplugger så funker lyden fint, lyden står på 100%. Den er ikke jailbreaka eller noe, og hjalp ikke å restarte den, noen som har forslag? Endret 5. september 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Kontakt forhandler og send telefonen på service. Hva skjer forresten når du spiller andre lyder, som f.eks. musikk, via telefonens høytaler? Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Det er bare når jeg snakker i telefon det skjer. Det er altså ikke høytaleren på bunnen av telefonen. Jeg får vel bare sende den inn.. Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hvis feilen kun oppstår når du snakker i telefonen, mens det fungerer som normalt ved annen bruk, så vil jeg først anbefale at du gjenoppretter telefonen i iTunes. Prøv først å gjenopprett som ny enhet, slik at du blir kvitt eventuelle softwarefeil som kan forårsake feilen, og se om det blir bedre da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå