smort1 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Skulle ønske det var en direktelink til "Tilbakemeldinger og diskusjon til Digit.no" f.eks. rett over hovedfanene på Bildekritikksiden! (har selvfølgelig inntil videre løst det ved å åpne en ekstra fane i nettleseren på dette).... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Bare to faner Jeg har fire faner oppegående for å få med meg alt Lenke til kommentar
Terje Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 njaa, ser heller for meg en dropdown når du "hovrer" musa over "Forum", bestående av "Bildekritikk-emner" og "Tilbakemeldinger". Under "bildekritikk" kan vi imidlertid ha en tråd til forumet med alle bildekritikk-trådene i, eller hva tror dere? 1 Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 njaa, ser heller for meg en dropdown når du "hovrer" musa over "Forum", bestående av "Bildekritikk-emner" og "Tilbakemeldinger". Under "bildekritikk" kan vi imidlertid ha en tråd til forumet med alle bildekritikk-trådene i, eller hva tror dere? Høres bra ut. RAK-foto Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Bare to faner Jeg har fire faner oppegående for å få med meg alt Var nå bare et "bilde" på situasjonen det da... . egentlig har jeg egen mappe i favorittfeltet kalt Forum og når jeg klikker på den har jeg tilsammen 8 undervalg (deriblant omtalte oppslag).... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 njaa, ser heller for meg en dropdown når du "hovrer" musa over "Forum", bestående av "Bildekritikk-emner" og "Tilbakemeldinger". Under "bildekritikk" kan vi imidlertid ha en tråd til forumet med alle bildekritikk-trådene i, eller hva tror dere? Går absolutt for den varianten hvis jeg får "velge"! Kun det beste er godt nok.... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 njaa, ser heller for meg en dropdown når du "hovrer" musa over "Forum", bestående av "Bildekritikk-emner" og "Tilbakemeldinger". Under "bildekritikk" kan vi imidlertid ha en tråd til forumet med alle bildekritikk-trådene i, eller hva tror dere? Går absolutt for den varianten hvis jeg får "velge"! Kun det beste er godt nok.... Da håper jeg med at det skjer noe på denne fronten om ikke så lenge(kfr. Terje).....! Tråden merkes som "løst" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg