Gå til innhold

Hvorfor er det ingen kvinnelige racersjåfører?

Hei Sveis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fordi kvinner ikke kan kjøre bil. :)

I Europa, kanskje.

I USA, derimot, finnes det flere.

Her i Europa tillater ikke menn at kvinner kjører fort i bil.

Sikkert noe med å kontrollere deres seksualitet e.n.s. ...

(Andre steder trer de en burka ned over hodet på kvinnene.)

Og tenk så teit du er dersom du havner bak ei dame på resultatlista. Det kan vi ikke ha.

Lenke til kommentar

I Formel 1 så er det ikke penger til likestilling. Hvert bilmerke stiller opp med de sjåførene de har, og da er det om å være en av verdens beste sjåfører! Jeg tror ikke noen vil finansiere enda en liga for kvinner.

Jeg er derimot ganske sikker på at kvinner har like stor sjanse til å kunne kjøre i Formel 1, men at de ikke har naturen på sin side.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Sabine Schmitz er ganske vass i bilkjøringen sin. Har du sett på Top Gear, har hun vært med på et par episoder.

Ellers er jeg ganske usikker på om en kvinne vil takle det å være Formel 1 fører. Den fysiske treningen en fører trenger er enorm, samt all belastningen under kjøring.

Finnes det noen i rally WRC?

Lenke til kommentar

Finnes det noen i rally WRC?

Er nok ikke det, men om de tåler fysisk og kjøre indie car, dragrace og med Elena Myers som ser ut til og bli den første kvinnen i MotoGP, så tviler jeg sterkt på at det er fysikken det står på.

Er nok bare jævli vanskelig og komme in i F1 og siden det finnes nesten bare men i sub-ligaene er det ikke så rart at det ikke er noen kvinner der.

Endret av Mr. Primera
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...