mackpower Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Når jeg laster ned App og slikt fra Android marked så kommer dem ikke frem til telefonen noen plass . Har lett i hele telefonen etter det jeg har lastet ned men det er ikke og finne noen plass. Og hvis jeg går inn på : Programmer-Nedlastinger så er dem ikke der heller. Noen som vet feilen eller har vært borti samme problem? Endret 6. september 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Locklear Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 når du laster ned fra market blir det installert automatisk. se på statuslinja på toppen så vil det ligge en indikasjon på at programmet ble installert. Det har også dukket opp et ikon under Programmer for å starte appen. Lenke til kommentar
mackpower Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Ja det skal bli installert automatisk men det virker ikke som det gjør det her og det vises heller ikke inn under : Programmer slik det skal gjøre. Men får opp at det laster ned og dette men ingenting skjer etter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå