Gå til innhold

[Kjøpe brukt] HTCDesire, Galaxy S2, mest mulig mobil for pengene

pederh

Anbefalte innlegg

sjekket finn.no i stad og så en HTC Desire til 1100. jeg vet at den "har gått litt ut på dato" men det er fortsatt en god telefon.(?) har nå en nokia exspress music 5800 som har gått ut på dato. tenkte på å kjøpe meg en mobil til ca 1.5-3000, men er ikke desire et godt alternativ. så også galaxy s2 til 3000 det er kanskje et enda bedre kjøp.(vil ha mest mobil for pengene)

men liker egentlig ikke å ha en så dyr telefon siden jeg ikke alltid behandler den like bra.

takk på forhånd :new_woot:

(dette ble litt rotete, det er bare å spørre hvis det er noe mer dere lurer på)

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sjekket finn.no i stad og så en HTC Desire til 1100. jeg vet at den "har gått litt ut på dato" men det er fortsatt en god telefon.(?) har nå en nokia exspress music 5800 som har gått ut på dato. tenkte på å kjøpe meg en mobil til ca 1.5-3000, men er ikke desire et godt alternativ. så også galaxy s2 til 3000 det er kanskje et enda bedre kjøp.(vil ha mest mobil for pengene)men liker egentlig ikke å ha en så dyr telefon siden jeg ikke alltid behandler den like bra.takk på forhånd :new_woot:(dette ble litt rotete, det er bare å spørre hvis det er noe mer dere lurer på)

En Galaxy S2 til 3000 er et uendelig mye bedre valg en en gammel Desire til 1100

Enig i at Galaxy S2-en er et til de grader et bedre alternativ enn den brukte HTC desire-en! Men lurer gjerne på hvor du har sett mobilen til 3000 kroner? Om ikke du mener at samsungen er brukt den også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...