MissDragonTale Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Heeei Jeg skal ha veninnene mine på overnatting å trenger noen gode tips til jente filmer. Helst filmer som er kommet ut på dvd Endret 5. september 2011 av MissDragonTale Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Fäbojentan Dream on Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Ghost of girlfriends past er nok en bra jente-kveld film Lenke til kommentar
MissDragonTale Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Ghost of girlfriends past er nok en bra jente-kveld film wow.. hva du vet den så bra ut... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Mean girls! http://www.imdb.com/title/tt0377092/ Jeg digger den ass. 2 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Ghost of girlfriends past er nok en bra jente-kveld film wow.. hva du vet den så bra ut... Jeg innså nettopp at det er din tråd, deg kjenner jeg jo! En annen film dere bør sjekke ut er Hangover, det er kommet en toer også men jeg er usikker på om den har kommet på DVD. Derimot er både enern og toern like bra! Uansett en knall komedie. Lenke til kommentar
MissDragonTale Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Mean girls! http://www.imdb.com/title/tt0377092/ Jeg digger den ass. Mean girls er jo tusen år gammel... i hvært fall 5. men ja det er en bra film.. haha, på jule ballet dansa vi den dansen "the plastic" danser (jeg å noen venninner) Ghost of girlfriends past er nok en bra jente-kveld film wow.. hva du vet den så bra ut... Jeg innså nettopp at det er din tråd, deg kjenner jeg jo! En annen film dere bør sjekke ut er Hangover, det er kommet en toer også men jeg er usikker på om den har kommet på DVD. Derimot er både enern og toern like bra! Uansett en knall komedie. hva var det du så inni ?? hahha Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Mean girls er jo tusen år gammel... i hvært fall 5. men ja det er en bra film.. haha, på jule ballet dansa vi den dansen "the plastic" danser (jeg å noen venninner) 2011-2004=7 Lenke til kommentar
MissDragonTale Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Mean girls er jo tusen år gammel... i hvært fall 5. men ja det er en bra film.. haha, på jule ballet dansa vi den dansen "the plastic" danser (jeg å noen venninner) 2011-2004=7 Duuu... Jeg biter 2 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Duuu... Jeg biter Da tør jeg ikke komme alikavell Lenke til kommentar
MissDragonTale Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Duuu... Jeg biter Da tør jeg ikke komme alikavell nei vell.. da blir jeg hjemme da... å du blir alene.. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 I love you man God for både gutter og jenter. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 nei vell.. da blir jeg hjemme da... å du blir alene.. Neida, jeg mekker en guttekveld jeg. Så innviterer jeg dere Lenke til kommentar
MissDragonTale Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 nah... vi gidder ikke gåå, å meg liker ikke å dele Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Barbie og nøtteknekkeren! Var ihvertfall en slager for lillesøsteren min. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Cannibal Holocaust 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå