Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tips vedr salg av lett mc

Anbefalte innlegg

Hei, begynner å bli på tide å selge lett motorsykkelen min, men er usikker på når jeg bør selge. Det er en 2008 modell og pappa mener jeg bør vente til våren/sommeren for da er det lettere å selge mens jeg mener jeg bør selge nå siden yamaha har sluppet en ny modell innen vår/sommer så da blir den et år eldre.

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, begynner å bli på tide å selge lett motorsykkelen min, men er usikker på når jeg bør selge. Det er en 2008 modell og pappa mener jeg bør vente til våren/sommeren for da er det lettere å selge mens jeg mener jeg bør selge nå siden yamaha har sluppet en ny modell innen vår/sommer så da blir den et år eldre.

Hva mener dere?

Få den ut på markedet, og prøv. Ikke værre enn det. Sesongen er absolutt ikke over ennå, fremdeles 16-åringer som får lappen i disse dager og trenger kjøretøy. Og ja, den blir jo 1 år eldre til neste år, så...

Hadde det vært meg: Prøv å selg nå :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja tror nesten jeg får gjøre det. Er jo mange som nettopp har konfimert seg nå også.

Eneste problemet er at jeg ikke vet hvor langt den har gått. Jeg kjøpte den nemlig brukt i en butikk og den hadde hatt et uhell så de hadde byttet instrumentpanelet og de glemte å sende med det gammle. Så har ikke peiling på hvor langt den har gått før jeg fikk den. Får prøve å ringe butikken i løpet av uken eller noe.

Endret av TheNarsissist
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...