Lurifaksen Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 www.mobilimport.se De har faktisk Nokia 6600 på lager, selv om Nokia selv sier med 100% sikkerhet at det ikke er mulig. Og de hadde over 2000 fornøyde kunder samtidig som firmaet ble registrert (i slutten av juni). Fyren bak firmaet er 20 år og er tidligere bla dømt for narkotika og mishandling. Les mer HER Sånn, nå vet dere i hvertfall at dere kan gjøre et kupp ved å bestille fra sverige! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 de var veldig bestemte på at de hadde 6600.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Nokia 3650 til 1995,- kr :o :o Noen kan jo prøve å bestille Nokia 6600 for å se om de virkelig har den! EDIT: btw, sendte mail og spurte om de kunne ta et bilde av noen som brukte den der og da, altså 6600.. Lenke til kommentar
e[ca] Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Sendte en mail til karen. Ikke en særlig hyggelig mail, for å si det slik. Noe som ikke er så kult, er at jeg ga ham e-post addressen min. Nå drukner jeg vel i spam tenker jeg. Jaja Det er slike folk, som gir netthandel et ufortjent dårlig rykte! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Bare dette hadde vært virkelig...for en drømme verden det hadde vært da.... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Hyshysj, men jeg bestillte 280 stk. Nokia 6600... Får se om han ber meg sette 1,4 millioner inn på kontoen hans. Jeg skal heller gå med på dealen hvis jeg kan heller få tilsendt faktura etter å ha mottatt varen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå