Jooakim Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hei, jeg er ute etter noen klistremerker eller merkelapper (typ Post-It) som jeg skal klistre på DVD-ene mine - for å vise hvilke som er mine. De bør derfor være relativt små i størrelse, i tillegg må de ha bedre lim enn Post-It-lapper og det være mulig å kjøpe i større kvantum, da jeg har en del DVD-er. Jeg fant ingen kategori som passer, så vennligst flytt tråden om den skulle være feilpostet. Lenke til kommentar
Gadgetman Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Stikk innom Binders, Maske eller en større bokhandel og sjekk kontorrekvisitahyllene for 'Avery' og andre etiketter. (Kommer på A5 ark, tror eg, og i hauger med forskjellige størelser. Og du kan laste ned program til å skrive ut på dem, også) Lenke til kommentar
dkndude Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Vil gjette at det har dette på Staples. Skal du klistre dem rett på cd/dvd-en eller på coveret? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Hei og takk for svar! Jeg skal klistre på coveret. Jeg bor i Bergen by og vet at det er en Binders litt uti her - noen som vet om det er noe Staples eller noe lignende i nærheten? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Binders har byttet navn til Staples. Men klebelapper som blekk/laser for du i mange forretninger med kontorrekvisita. Jeg vil allikevel anbafele små adresselapper med ditt navn og adresse på, ferdig trykket. Normalt billigere og mye penere. EDIT: http://www.merkalt.no/ Endret 5. september 2011 av PerB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå