Hoon Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg sliter litt med å finne en passende laptop til mitt behov, jeg hadde tenkt meg noe rundt en 15". Pcen skal hovedsaklig brukes til skole, men jeg spiller også litt innimellom og ønsker derfor at den skal kunne dra Starcraft2, WOW, SWTOR og D3 når det kommer ut. Er det noen som har noen fornuftige forslag til meg. Har kikket litt på alienware og asusG serien men jeg føler ikke for å sitte på skolen med noe som ser så fjernt ut Noen som kan komme med noen gode forslag ? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Asus N55SF med 1080p display Lenke til kommentar
Faller Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Selv har jeg en Asus N55S som er kjøpt fra dustinhome.no. Den har ikke like kraftig skjermkort som Asus G53, men fortsatt et forholdsvis potent skjermkort (Nvidia GT 555m). Jeg haroreløpig ikke prøvd noen spill på den, men selv GT540 gjør en grei jobb så lenge man ikke er grafikkhore som må ha AA aktivert osv. Bateritiden er mellom 2-3 timer, og skjermen er god å se på (Matt skjerm). Samtidig er den ganske stilren også! god lyd i høyttalere, og generelt en god maskin. Mvh Faller Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Har det noe å si om man går for i5 eller i7 i forhold til gaming ? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Ikke mye å si på spill ytelsen med i5 vs i7. Skal du redigere video og drive med tunge programmer så er i7 veien å gå. Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Kikker litt på denne som også er fra n-serien til asus : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=645125#extra N55SF fåes jo med matt skjerm som er ett kjempeplus i boka fordi jeg sitter ofte i bygninger med MYE vinduer og skriver, men er det stor forskjell på GT550 og GT555? antar at 555 er best. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 http://www.dustinhome.no/asus-n55sf-ci7-20-8gb-750-gt555m-156-w7hp/product/5010600760 900kr mindre bedre grafikk, nyere modell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå