Nargile Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hepp! Har rotet litt rundt for å finne svar på dette, men hvorfor lete når man kan spørre? Kjøpte meg Logitech G110 for ett par måneder siden og er bare til dels fornøyd. Sitter hele dagen på jobb med ett helt standard HP-tastatur, og når jeg da kommer hjem blir G110 alt for "trangt" med små taster og alt for liten tilt.. Mitt spørmål er derfor om noen har erfaring med G510 i forhold til dette? Dvs er avstanden mellom tastene normale, eller har Logitech lagt seg på at de skal sitte trangt som på G110? I tillegg, hvordan er tilten på det? Liker ikke flate tastatur så er litt kresen på akkurat det der Er klar over at disse tingene nok er noe man blir vant med, men som sagt, når jeg sitter 8-9 timer hver dag på ett vanlig HP-tastatur blir det umulig å venne seg til(og jeg gidder ikke kjøpe ett G110 til på jobb bare for å ha det samme begge steder og håpe jeg blir vandt til det). Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Fra testene til HW.no, ser det ut som begge har helt like taster. Kjøper du nytt, kan du ta med en av dem på jobben . http://www.youtube.com/watch?v=0Oq7LFZZ68M Lenke til kommentar
Nargile Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Kjøper du nytt, kan du ta med en av dem på jobben . Smartass Vurderer det faktisk! Må ha "riggen" i orden og være happy med alle detaljer innen SWTOR slår inn og man blir opptatt til sommeren Endret 5. september 2011 av Nargile Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Har du en Teknik Magasinet butikk i nærheten, kan du alltids prøve å klå på et Razer Blackwidow tastatur som er mekanisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå