Frode Langdalen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 I forbifarten. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Er svak for "nedovervinger" på fuglebilder, så dette falt i smak! Litt usikker på kompen dog.... det virker som om den på en eller annen måte er "plassert" der, vet ikke helt hva det skyldes... ! En grei 4'er uansett fra meg! Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Utrolig flott fanget, naturlig og fint. Det er jo ti reiser verre å fange en av disse småfuglene i farta enn de mer store og spektakulære. Ville kostet på meg litt "micro"støyfjerning her på dette fine bildet. Tror du kan greie det og fortsatt bevare skarphetsinntrykket. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Et flott skudd dette - litt støy er nevnt. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Dette er ikke lett, fange et motiv i flukt, inngående. Synes du har lykkes veldig bra. Noe støy er det, men pytt, pytt. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Utrolig bra fanget Frode. Her går det fort, så dette er ikke lett. Flott positur også. Noe støy er nevnt, men du verden dette er bra! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Støy,men du verden for en positur;) Lenke til kommentar
Frode Langdalen Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Takk for kommentarene Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Veldig godt fanget. Skulle gjerne hatt denne på min egen billedbrikke. Ser du har økt ISO for å få rask nok lukkertid. Lager litt støy, men ikke sjenerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg