Harald Gjerholm Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Møkkavær på farmen Bildet er fjernet. Beskrivelse: Jeg tok dette bildet idag i tåke og regn mellom Jevnaker og Roa. Det er ca 500m o.h. her og tåka ligger og regnet spruter ned. Turte ikke bruke stativ. Prøvde min trauste Tamron 55-200. Idet jeg trykket av passerte en flokk fugler. Ikke noen ulempe tenkte jeg. Hadde jeg visst det hadde jeg brukt en raskere lukker. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 En vår og grå dag godt dokumentert, og det ble flotte fugler tross lang lukketid. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Malerisk og fint fra deg dette! Likte fargetonene. Fuglene forsterker høstpreget! God 4'er fra meg. Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Dette bildet likte jeg-nydelige farger- koselig motiv-og så kråkeflokken da Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Nydelig bilde hvor veien skaper dybde i bildet og fuglene er prikken over i'en!! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Veldig fin høststemning med fine farger og god komposisjon Lenke til kommentar
ElisabethM Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Dette var kjempefint - tidlige høstfarger i tåka, veien og gjerde - fargerikt og med dybde... og ekstra for fugleflokken! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Veldig bra Harald. Fin skildring av værsituasjonen vi har nå for tiden. God komp og teknikk også. At fuglene kom med er selvsagt et stort pluss. Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Dette synes jeg ble et flott stemningbilde på en gråværsdag! Fine farger. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Ja her var høstvær du..ser naturlig ut i mine øyne;) Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Fint bilde av vått landskap. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ble et godt og fint semningsbilde dette Harald, flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg