RAK-foto Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 ... vannet ... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Greit bilde av vannet det der! Ikke så lett å gjøre slike bilder så spennende, noe som også gjør det litt vanskeligere å gi vettuge kommentere enn på andre motiver. Ser ut til å være en bra eksponering da! God 3'er fra meg! Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Greit bilde av vannet det der! Ikke så lett å gjøre slike bilder så spennende, noe som også gjør det litt vanskeligere å gi vettuge kommentere enn på andre motiver. Ser ut til å være en bra eksponering da! God 3'er fra meg! Hei Takk for kommentaren din - nei - det er ikke så enkelt å gi noen god kritikk av dette - eller er det noe som mangler her - en fisk eller en pinne? RAK-oto Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Greit bilde av vannet det der! Ikke så lett å gjøre slike bilder så spennende, noe som også gjør det litt vanskeligere å gi vettuge kommentere enn på andre motiver. Ser ut til å være en bra eksponering da! God 3'er fra meg! Hei Takk for kommentaren din - nei - det er ikke så enkelt å gi noen god kritikk av dette - eller er det noe som mangler her - en fisk eller en pinne? RAK-oto En fiskepinne? Nei, men hadde du vært så heldig å fått med en glad laks i vannskorpa så hadde det blitt "spektakulært".... Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Du må manipulere, det er visst det alle vil ha nå fortiden sukk. Du kunne jo prøve å manipulere inn noe fra andre verdenskrig eller noe sån?@***@%¤ Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Du må manipulere, det er visst det alle vil ha nå fortiden sukk. Du kunne jo prøve å manipulere inn noe fra andre verdenskrig eller noe sån?@***@%¤ Hei og takk for ditt utfyllende og konstruktive svar RAK-foto Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Greit bilde av vannet det der! Ikke så lett å gjøre slike bilder så spennende, noe som også gjør det litt vanskeligere å gi vettuge kommentere enn på andre motiver. Ser ut til å være en bra eksponering da! God 3'er fra meg! Hei Takk for kommentaren din - nei - det er ikke så enkelt å gi noen god kritikk av dette - eller er det noe som mangler her - en fisk eller en pinne? RAK-oto En fiskepinne? Nei, men hadde du vært så heldig å fått med en glad laks i vannskorpa så hadde det blitt "spektakulært".... Hei!!! For en herlig humor RAK-foto Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg likte dette bilde - det dannes fine linjer og mønster i vannstrømmen med passe sløring. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Jeg likte dette bilde - det dannes fine linjer og mønster i vannstrømmen med passe sløring. Hei Takk for kommentaren din - hyggelig at du likte det. RAK-foto Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hei RA. Synes dette ble ganske bra, fin sløring og god lukkertid. Litt utbrendt i de lyse områdene, her tror jeg du har en del å hente med saturation og kanskje ørite kontrastheving. Har vel ingen flere konkrete forslag eller bemerkninger. Personlig synes jeg den hvite ramma virker forstyrrende her, men det er selvfølgelig en smaksak. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Hei RA. Synes dette ble ganske bra, fin sløring og god lukkertid. Litt utbrendt i de lyse områdene, her tror jeg du har en del å hente med saturation og kanskje ørite kontrastheving. Har vel ingen flere konkrete forslag eller bemerkninger. Personlig synes jeg den hvite ramma virker forstyrrende her, men det er selvfølgelig en smaksak. Herlig Takk for din flotte og konstruktive kommentar til dette bildet. Når de gjelder kontrasten så torde jeg ikke å øke den noe mere, men ser jo at jeg har enda litt å gå på. RAK-foto Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Ja ikke noe å si på skarphet og komp.Vet ikke sikkert,men innbiller meg att vann med så mange bevegelser..opp og ned og rundt nærmest hadde gjort seg bedre med enda litt langsommere lukkertid? Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Ja ikke noe å si på skarphet og komp.Vet ikke sikkert,men innbiller meg att vann med så mange bevegelser..opp og ned og rundt nærmest hadde gjort seg bedre med enda litt langsommere lukkertid? Hei Takk for kommentaren din her Jan Erik - men når det gjelder eksponeringstiden så tror jeg at det skal ikke så veldig mye lengre tid før det vil se ut som om det er melk som renner i elva, men jeg får prøve det en annen gang. RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg