Gå til innhold

BK: ... vannet ...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit bilde av vannet det der! Ikke så lett å gjøre slike bilder så spennende, noe som også gjør det litt vanskeligere å gi vettuge kommentere enn på andre motiver. Ser ut til å være en bra eksponering da!

God 3'er fra meg! :)

Hei

Takk for kommentaren din - nei - det er ikke så enkelt å gi noen god kritikk av dette - eller er det noe som mangler her - en fisk eller en pinne?

RAK-oto :thumbup:

Lenke til kommentar

Greit bilde av vannet det der! Ikke så lett å gjøre slike bilder så spennende, noe som også gjør det litt vanskeligere å gi vettuge kommentere enn på andre motiver. Ser ut til å være en bra eksponering da!

Hei

Takk for kommentaren din - nei - det er ikke så enkelt å gi noen god kritikk av dette - eller er det noe som mangler her - en fisk eller en pinne?

En fiskepinne? laugh.gif

Nei, men hadde du vært så heldig å fått med en glad laks i vannskorpa så hadde det blitt "spektakulært".... :thumbs:

Lenke til kommentar

Hei

En fiskepinne? laugh.gif

Nei, men hadde du vært så heldig å fått med en glad laks i vannskorpa så hadde det blitt "spektakulært".... :thumbs:

Hei!!!

For en herlig humor :w00t:

RAK-foto :rofl:

Lenke til kommentar

Hei RA. Synes dette ble ganske bra, fin sløring og god lukkertid. Litt utbrendt i de lyse områdene, her tror jeg du har en del å hente med saturation og kanskje ørite kontrastheving. Har vel ingen flere konkrete forslag eller bemerkninger.

Personlig synes jeg den hvite ramma virker forstyrrende her, men det er selvfølgelig en smaksak.:)

Herlig

Takk for din flotte og konstruktive kommentar til dette bildet. Når de gjelder kontrasten så torde jeg ikke å øke den noe mere, men ser jo at jeg har enda litt å gå på.

RAK-foto :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja ikke noe å si på skarphet og komp.Vet ikke sikkert,men innbiller meg att vann med så mange bevegelser..opp og ned og rundt nærmest hadde gjort seg bedre med enda litt langsommere lukkertid? ;)

Hei

Takk for kommentaren din her Jan Erik - men når det gjelder eksponeringstiden så tror jeg at det skal ikke så veldig mye lengre tid før det vil se ut som om det er melk som renner i elva, men jeg får prøve det en annen gang.

RAK-foto :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...