uylum Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 satte inn en til hdd i min pc har 5 stk. pc'n finner ikke boot disken uten at jeg kobler fra alle harddiskene utenom den med win7 på, og kobler dem til igjen når jeg er inne i windows. har hatt dette problemet før og men vet ikke hva jeg gjorde for å fikse det. hvorfor skjer dette? og hvordan kan det løses? hovedkort er asus p6t deluxe v2 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Har du boot disken på den første sata porten ? Lenke til kommentar
uylum Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 jeg har boot disk som første valg i bios Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Men er den koblet til den første sata kontakten ? Tror nemlig det har en del å si... Sata kontaktene er nummerert nemlig... Lenke til kommentar
uylum Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 aha okay. nei det aner jeg ikke, får se når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Det skal ikke ha noe å si hvilken port du bruker. Du finner altså ikke disken i BIOS når alle er koblet til? Lenke til kommentar
uylum Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 joda den er i bios selv med alle tilkoblet men det går ikke å boote windows med alle tilkoblet Lenke til kommentar
s1gnal Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Har du gått rett inn i BIOS ved første oppstart etter tilkobling av disken(e)? Du må inn i bios å forandre Harddrive-oppstartssequence. Husk å enable Sata hvis den ikke er på. Lenke til kommentar
uylum Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 vet ikke hva som var galt men alt virker som det skal:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå