Redaksjonen. Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Sosiale medier påvirker TV-vanene ifølge en undersøkelse. Vi bruker mer tid på streaming Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Ser selv generelt lite på TV men mer og mer av den tiden er on-demand. TV3play etc. Selv tror jeg ikke on-demand kommer og ta over helt for vanlige sendinger, muligens i fremtiden om ca 10-20 år. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Min drømmeverden består bla av muligheten til å se hva jeg vil når jeg vil. Ingen faste utgifter til en "kabel-tv leverandør", men små summer til produsenten av innhold. Selvfølgelig for å se filmer, serier og kunnskapsprogrammer reklamefritt. Tenk å velge programmer når en selv vil, i stede for å få tredd ned over hodet kanalpakker som er 90% søppel! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Streaming? Ja visst, jeg streamer filmer til PCen min og TVen fra en server ute i gangen, beste cloud løsningen som finnes det. TV vaner og annet er for forandring, vanlig TV har jeg ikke sett på siden... Nja, juletider? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Sosiale medier påvirker TV-vanene ifølge en undersøkelse Nåvel, jeg vet ikke akkurat om TV vanene er endret fordi om folk diller med iPad'en sin i tillegg. Selv har jeg vel tasta på PC'en samtidig som tittekassa har stått på de siste 10 åra uten at det har hatt allverdens påvirkning på hva som blir vist på tv-skjermen. Det er vel ikke så mange minuttene av en kveld foran TV'en hvor du virkelig må følge med for å få med deg hva som skjer. Relativt høy prosent mengde dødtid på det mediet. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hadde jeg ikke hatt dame så hadde jeg ikke hatt TV. Så enkelt er det med den saken! Av den tiden jeg setter av til å sitte foran glanekassa i stua så er 90% av tiden on-demand/streaming, resten er når tøsa slår seg vrang og vil se på FEM og de andre søppelkanalene.. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Og ære være dere for at dere skriver "streaming" .... og ikke "Nettverksstrømming" !!!!! Forbaskede språkrådet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå