Tove Iren Torland Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Blåmeis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Flotte farger og flott komp. Så artig at du har skaffet deg kamotelt. Har ikke vært så på fuglefotografering, men har fått litt sansen. Vurderte faktisk å kjøpe et kamonett i sommer, men det ble ikke noe av som så mye annet denne regnfulle sommeren. Er det overnattingstelt eller enmannstelt med stol du tenker å anskaffe deg? Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Tusen takk Ferdinan Har kamostol ikke helt fornøyd (stolen sitt fast ) vurderer og kjøpe et telt til 1-2 personer der eg må ha en løs stol. Veldi kjekt og spesielt og få fuglene på nært hold Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hei Det jeg likte best ved dette bildet var komposisjonen. Når det gjelder lyset - der synes jeg selve fuglen er litt i mørkeste laget, men jeg regner med at om du hadde lysnet opp bildet så hadde bakgrunnen blitt for lys. Ellers så liker jegdet jeg ser - bra jobba ette her. RAK-foto Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Skarpt og detaljert bilde. Kunne tenkt meg fuglen litt lysere. Morsomt med det røde refleksfargen på kinnet. Flott bilde. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Et bra bilde uavhengig av støy osv. Flott komp med en fin lyssetting! God 4'er fra meg! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Flott liten meis med et skarpt blikk! Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Helt nydelig! Liker komp her, og den flotte bakgrunnen. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Skarpt og fint bilde, enig i at det ble litt mørkt! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Fine kveldsfarger ser det ut til å være. Synes fokuset sitter, kan du hente mer på en liten oppskarping tro? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Mørk ja...støy ja..men det ble nor trolsk..eller kan ikke helt forklare det på annen måte att det skiller seg ut av de grunner..ja kompen er det vel ikke så mye å ta deg på Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Tusen takk alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg