Torhild Jansen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 H 2 O Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Kjempefint - rene diamanten - fin fokus og bra komposisjon. Etter de regneværsdagene vi har hatt ligger det vel fullt av slike "edelstener" rundt omkring Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Kjempefint liker smådråpene her frisk og flott Lenke til kommentar
Lis K Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 God komp, fint bilde av de små dråpene. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hei Henger meg på de andre her - roser deg for de flotte dråpene, men om jeg skal si noe - så måtte det bli at du enten hadde med hele dråpen i bunnen av bildet - eller kuttet den vekk. RAK-foto Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Vann er det masse av om dagen her på Østlandet i hvert fall. Kreativt og fint bilde. Noen små utbrente felter som ikke er spesielt sjenerende, og meget vanskelig å unngå uten å undereksponere bildet. Syns dette er meget vellykket og severdig. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Dette ble brukbart ja! Flott komp og en dertil egnet tittel! Mangler bare ørlite mer i bunnen så hadde det blitt mer enn brukbart også! Bra sett og tatt! God 4'er fra meg! Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Nesten som en funklende diamant Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Friskt og kjempefint!! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Dette ble jo veldig bra. Har ofte vanskelig for å bestemme fokuspunkt på slike motiver, men det har du greid å legge der det skal være. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Kreativt dette...kan jo henge meg på att det lignet en diamant da.Bra jobbet;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg