Joachim_F Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Adam Jensen får flere utfordringer, i en nedlastbar utvidelse. Les hele saken Lenke til kommentar
siindre Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 De burde heller fokusere på å fikse spillet imo. Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Har spilt gjennom det èn gang (PC) og hadde absolutt ingen (tekniske) problemer, så hva legger du i det? Lenke til kommentar
siindre Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Har spilt gjennom det èn gang (PC) og hadde absolutt ingen (tekniske) problemer, så hva legger du i det? Stort sett lydproblemer, mange som har problemer med at lyden forsvinner og at lyden er smålig ut av sync. Men nok til at det er et problem. Er mange tråder på eidos forumet med folk som opplever problemet. Lenke til kommentar
tommacool Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Forferdelig spill. Virker uferdig. Er delay på musebevegelsene. En gull-farge over hele grafikken. Folk som står bare noen meter unna deg hører du nesten ikke stemmen på når de snakker. Deus Ex 1 er fortsatt det beste. 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 At alt er gyllent er et friskt pust der grå og blå fargepaletter preger spill for tiden. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Deus Ex Human Revolution for min del det største overraskelse dette året. Dette, KZ3 og The Witcher 2 er det beste jeg har spilt til nå dette året! Og nytt innhold er jeg glad for. Kjøpe ekstra innhold til de spillene jeg mener er verdt det Endret 5. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Synest Deus Ex var eit veldig bra spel. Usikker på om eg kjem til å gå for DLC. Gjenstår å sjå kva det byr på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Er delay på musebevegelsene. Dette gikk over for meg når jeg slo av vertical sync, hvis vi prater om samme problem! Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Å slå av V-sync funket ikke for meg.. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Spiller livet av Deus Ex human revolution på ps3:) Sålangt årets beste spill uten tvil:) Men dlc generelt begynner jeg å bli litt imot, det koster for mye for lite morro og det krever mye disk plass osv. håper dlc snart blir et krav om å være expansion pack stort. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Forferdelig spill. Virker uferdig. Er delay på musebevegelsene. En gull-farge over hele grafikken. Folk som står bare noen meter unna deg hører du nesten ikke stemmen på når de snakker. Deus Ex 1 er fortsatt det beste. Nå var jo ikke akkurat Deus Ex en teknisk perle i sin tid heller da. Er fornøyd med spillet, jeg. Eneste som ergrer meg er at historien mistet litt piffen utover i spillet, og avslutningen var ikke like spennende som det begynnelsen la opp til. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Forferdelig spill. Virker uferdig. Er delay på musebevegelsene. En gull-farge over hele grafikken. Folk som står bare noen meter unna deg hører du nesten ikke stemmen på når de snakker. Deus Ex 1 er fortsatt det beste. Nå var jo ikke akkurat Deus Ex en teknisk perle i sin tid heller da. Er fornøyd med spillet, jeg. Eneste som ergrer meg er at historien mistet litt piffen utover i spillet, og avslutningen var ikke like spennende som det begynnelsen la opp til. Enig med du. Var helt frelst første 15 timene. nettopp ferdig og..... Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Herlig spill! Dog litt kort (som alle gode spill er). Blir DLCen fornuftig priset så blir det nok kjøp. Kjørte spillet med null problemer her. Lenke til kommentar
LordWeasel Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) GPU Temp (GTX480): Windows: 46C Spilling: 84C Under dialog: 93C Furmark: 95C Venter til det kommer en patch eller 5 før jeg kjøper noe som helst jeg tenker jeg. Edit: D'oh, glemte at jeg kan alltids fyre opp en fps limiter. Endret 6. september 2011 av LordWeasel Lenke til kommentar
SteinO2 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Et jævla addon surr med dette spillet >( Iflølge wikipedia er Nordic Edition vanilla versjonen her i norden, men de fleste butikker her selger en egen nordic edition som er dyrere. Ser CDon selger dette for 249,- hvilken versjon er dette?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå