Mawrick Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Vil anta du må spørre butikker om de har noen igjen. Kan hende de har en liten eske men noen få igjen, bare at det ikke ligger ute. Vet ihvertfall at Expert her jeg bor har en N9 stående framme enda. Ellers må du nok ty til Finn. Ordnet seg til slutt - fikk tak i ny skjerm på ebay, så byttet bare skjermen, så nå er den oppe å går igjen! Så kan jeg vente litt til på Jolla, og se hva de kommer opp med Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Jolla ikoner til N9! Syns det var litt fresht! Last ned fra denne siden Last ned på mobilen og installer. Skjermen blir svart i ett minutt, og etter det er de der. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Bruler Sowatch på Nokia N9 for og koble den til en MetaWatch Strata. Funker fett! Lenke til kommentar
tingo Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Tidligere i dag så ville ikke telefonen koble seg til mobilnettet, vanligvis fikser jeg det med og slå på og av flymodus, men denne gangen funket ikke det, måtte ta en reboot. Så i ettermiddag skulle jeg ta et bilde, og oppdaget at kamera-appen ikke startet. sjekket Galleri, Settings og Terminal - de ville heller ikke starte, andre applikasjoner startet uten problemer. Sjekket alt jeg kunne via en ssh-forbindelse, men fant ikke ut noe. Reboot av telefonen, og så er det i orden igjen. Irriterende med feil som man ikke finner ut av. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Nå kan du kjøre Sailfish på N9 (med dual boot til og med): http://www.jollausers.com/2013/12/sailfish-ported-to-n9-mini-tutorial/ Noen som har prøvd? 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Skal ikke se bort ifra at jeg prøver meg på dette i kveld. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Må testes en gang. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Skal ikke se bort ifra at jeg prøver meg på dette i kveld. Har du 16 GB eller 64 GB versjonen? Jeg har 16 GB versjonen, er det nok plass på den til å installere Sailfish, ubiboot osv.? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 64. OSet i seg selv bør ikke ta så stor plass, så 16 bør holde i massevis. Jeg fikk noen problemer med disk mode, så jeg har ikke fått prøvd ennå. Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Mulighet til å legge inn kun jolla, ikke dual boot? Har en meget pent brukt rosa N9, 16mb. Aldri vært brukt ute, hva kan denne selges for tror dere? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2013 Ekstremt lite. Utgått os, utdatert maskinvare... Sjekk rundt på div forumer om entusiaster har noen ca priser. Gamle talk.maemo.org hadde mye slikt, vet ikke om den siden enda er operativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå